


Григор Царев, който се състезава с най-новата марка мотори на българския пазар „GasGas“ започна отлично сезон 2021. Пилотът на „Джи Ар Си Моторспорт 2020“ беше над всички в най-масовия клас МХ в първия кръг на BMU Европейския шампионат по мотокрос, който се проведе близо до румънската столица Букурещ.
„Много съм доволен. Изключително приятно съм изненадан от машината. Поведението й е безупречно на трасето. Мисля, че ще се сработим и ще направим едни добри резултати този сезон. От тази година управлявам 450-кубиков GasGas. До сега аз съм карал 350- кубикова машина. Моторът е доста близък до марката КТМ, но го усещам по-събран. Много приятно разпределена сила. Не е избухлив, което пасва на моят стил на каране. Харесва ми определено“ ,сподели специално за Motosport.bg Григор Царев.

„Нито за момент не се поколебах да сменя мотора и да заложа на GasGas . Моторът ми беше поръчан още преди да пристигнат първите бройки на тези машини. Това е техниката, която искам да управлявам и за щастие я имам, благодарение на подкрепата на GasGas България. Освен състезателен, от GasGas ми предоставиха и тренировъчен мотор. Сега мога да тренирам, когато и където пожелая. Състезателната ми машина е малко по-специална. Има по-специално окачване и по- големи спирачки“, допълни пилотът на „Джи Ар Си Моторспорт 2020“ и разкри:
„Тъй като съм от София по-удобни са ми трасетата около столицата – Бистрица, Бучино, Самоков, Бобошево. За да поддържам добра форма трябва да карам на различни писти. Харесвам третата в Севлиево и Поморие, те са ми едни от любимите в България“, откровен беше Царев.

„Искам да пожелая на всички състезатели пълноценен и здрав сезон. Да няма травми и проблеми. Надявам се всички да бъдат на добро ниво. Дано са имали достатъчно време за тренировки. Искам да си пожелая една хубава конкуренция и борба в състезанията. Удоволствието от карането идва, когато постигаш резултати с борба, а не просто заради стечение на обстоятелствата“, разкри още пилотът на „Gas Gas“
„Имам очаквания към новото ръководство на федерацията. Надявам се да изчистят проблемите в нашия спорт, за да може той да се развива. Хубаво е да има повече участници във всяка една възрастова група, особено при децата. Сега те са малко, а за да се развива спорта трябва да се наблегне на детско-юношеското направление. Идеите на ръководството в тази посока са добри. Другото много важно условие е да се намерят повече спонсори, които да ни подпомогнат. При мен спортът е едно много силно развито хоби, на което аз съм отдал много голяма част от времето и от живота си. Успявам да постигам едни прилични за нашето ниво резултати. Целта ми е да бъда здрав, да продължавам да карам и да поддържам това ниво“

ДРУГИ
Валин, Февр, Жонас, Гарсия и Канън в дискусия за бъдещето на френския елит
Енергично каране донесе на Чейс Секстън от RED BULL KTM подиум в Детройт
Сезонът по мотокрос в Обединеното кралство започва
МОТО СПОРТ
Тим Гайсер триумфира с шампионска титла и доминиращо представяне в Монтеварчи
Валин, Февр, Жонас, Гарсия и Канън в дискусия за бъдещето на френския елит
Теодор Кабакчиев завърши втори на Basella Race в Испания
Енергично каране донесе на Чейс Секстън от RED BULL KTM подиум в Детройт
Гайзер и шест титли
АВТО СПОРТ
Елфин Еванс поведе след първия специален етап в рали Швеция
Шестима пилоти получават уникален шанс през новия сезон
Никола Цолов с две класирания в топ 5 на „Херес“
Ще има и 12-и отбор във Формула 1
Маршрутът за дебюта на Канарските острови в WRC е готов