Заводският пилот на Ducati Джереми Сийвър не е състезател, който се чувства комфортно само заради парите. С 13 победи в Гран при и редица класирания в челната тройка в края на сезона, състезателят от Швейцария е подписал с компанията Ducati, защото вярва в отбора.
„И най-важното“, каза Сийвър. „С хората, които участват, механиците и инженерите около отбора, базиран в Италия, започвам отново да се наслаждавам на карането, а това е необходимо, за да бъдеш успешен. Дори тези първи няколко дни се наслаждавах много и мисля, че моторът вече е на добро ниво със сигурност, трябва да положим малко работа, това е нормално, но мисля, че не би трябвало да отнеме много време.“
Това, което прави Зеевер по-щастлив от всичко друго, е начинът, по който новото му Ducati се справя в завоите, нещо, с което той се бореше през 2024 г. с машината на Kawasaki. С още малко тестове усещането на многократния победител в GP е, че през 2025 г. може да си постави високи цели.
„ Честно казано, това е толкова смешно, че тази година се борех толкова много със завоите, не завиваше както исках, а сега този мотор сякаш сам минава през завоя. Като че ли е невероятен, толкова добър, знаете ли, така че това е лудост, а след това половината от другите части са само окачване и рамка. Трябва да се науча на нещо съвсем ново, от KYB до Showa, а аз никога не съм бил на Showa, така че да, това е смисълът и той всъщност не е отрицателен, просто това отнема време. Настройката на напълно нов мотор вече е голямо нещо, а след това да го направиш с ново окачване, нови хора, да, това е трудно“.
Що се отнася до целите през 2025 г., Сийвър все още не иска да ги постига, но иска да се увери, че може да се състезава в челото, а не да е заклещен в средата на пакета и да се бори. Той също така знае, че колкото по-дълго работи с отбора, върху подобряването на мотоциклета, толкова по-високи ще бъдат целите му.
„Трябват ни още няколко месеца или седмици, но като че ли целта е да спечелим състезание догодина, да спечелим състезание би било лудост за марка, която тепърва навлиза в GP. Особено нивото, на което е MXGP сега, знаете, че тези момчета са бързи и знаете, че знаят какво правят, а нивото на първите няколко момчета е супер бързо. В момента повече се опитвам да го обърна. Работя колкото се може по-усилено тази зима, за да стигна колкото се може по-далеч, без да се подлагам на натиск.“
И така, докато Зеевер прекарва много дни в работа по това да направи Ducati по-полезно за него, всички знаем, че той ще пристигне на ранните предсезонни състезания, стремейки се да намери своя ритъм и да стигне до момент, в който да почувства, че може да се бори с такива като Джефри Херлингс и Тим Гайзер, точно както го е правил в миналото.
ДРУГИ
Прадо разкрива защо състезателите напускат MXGP: „Не получаваме нищо!“
Марк-Антоан Роси се присъединява към отбора на Red Bull KTM MXGP за 2025 г. и допълва пълния състав
Лиъм Евъртс в Nestaan Husqvarna Racing
МОТО СПОРТ
Гараж Мото и WP Pro обявяват програма за подкрепа за трима млади български пилоти през 2025
Коуди Уеб се сбогува с Шерко
Мотокрос календар 2025 на БФМ
КТМ има 3 милиарда евро дългове?
2025 KTM EUROPE ADVENTURE RALLY ще вилнее в Румъния
АВТО СПОРТ
Екълстоун продава колекцията си от коли от Формула 1
Серхио Перес напуска Ред Бул след края на сезона във Формула 1
DEFENDER: Официален автомобилен партньор на Дакар от 2025 Г. и участник от 2026
Проблемите на Люис Хамилтън в Мерцедес не притесняват ръководителите на бъдещия му отбор Ферари
Верстапен заяви, че е „загубил всякакво уважение“ към Ръсел след изслушването на стюардите в Катар заради инцидента в квалификацията