Пет минути зад волана на новия кабриолет Lexus LC500 Convertible, удобно разположени в луксозния кожен салон, са достатъчни, за да се убедите, че съвършенството от най-висок клас съществува.
Двуместният кабриолет, неговото перфектно окачване и всичките функции, с които разполага превръщат пътуването в истинско удоволствие. Дългите дестинации, от нещо досадно, стават така желани и любими.
Единственото, което трябва да правите, докато шофирате или се возите в този автомобил е да се отпуснете, да се наслаждавате на слънчевите лъчи или лекият полъх, който гали кожата ви. Той ви приканва да пуснете любимия си плейлист, да усилите музиката докрай и покорявате с лекота красиви места. Озвучителната система е мечта за всеки, който обожава да слуша музика и цени това изкуство. Общо взето… животът с кабриолета LC 500 е истински рай.
Със своите 471 конски сили, едно натискане на бутона Sport+ и педала на газта до долу са достатъчни километражът да се превърти от 0 до 100км/ч за по-малко от 5 секунди. Изключително мощен, ревът от двигателя кара кожата ви да настръхне, адреналинът ви да се покачи и да изживеете едно неповторимо возене.
От Lexus наистина са свършили превъзходна работа, като са свалили тавана на елегантния LC 500 Coupe.
Тази кола е просто великолепна, а липсата на покрив подчертава дължината на автомобила, извивката на предното стъкло и късата, елегантна задна част. Само 15 секунди са необходими четирипластовият платнен покрив да изчезне зад седалките, а 21-инчовите лети джанти допълнително засилват съвършенството.
Друга тайна, която се крие зад успеха на LC 500 е, че дизайнът му не позволява вятърът да навлезе в купето толкова, че пътуването да е неприятно. А дори когато и четирите прозореца се вдигнат, красотата на салона не избледнява.
Десетките екстри, хидравлични помпи и всичко, което прави LC 500 толкова перфектен трупа цели 217 килограма към „талията” на автомобила. 5.0-литровият нормално аспириран V-8 двигател с директно впръскване все още е шедьовър на мощта и усъвършенстването и работи в истински синхрон с плавно превключващата, супер-интуитивна 10-степенна автоматична скоростна кутия. Изборът от шест режима на задвижване – Eco, Comfort, Normal, Custom, Sport и Sport+ са създадени, за да отговарят напълно на вашето настроение. Режимите Sport и Sport+ регулират усещането за управление, возене и прецизност с твърдостта на амортисьора така, че завоите да са плавни и почти неусетни.
А иначе само летите джантите на LC 500 струват $2650, аудио системата на Mark Levinson е още $1200, а коженият салон и релефните подвъзглавници на седалките струват почти $5300.
От Lexus са оценили кабриолета LC 500 Convertible на стойност 101 000 долара или с 8 000 долара повече от версията на купето. Неговият конкурент обаче си остава Mercedes-Benz SL550, който струва близо 115 000 долара, следван от Porsche Carrera Cab 911 на стойност 112 000 долара. И последна позиция в класацията луксозни скъпи автомобили заема BMW 840i на цена от 97 400 долара.
Източник: www.luxotica.bg
ДРУГИ
Тест: Мощността не е порок за BMW M850i xDrive Gran Coupe
Maserati с нов шоурум и сервиз във Варна
Новият електрически FIAT 500 е звезда на изложението в Лас Вегас
МОТО СПОРТ
Гран При на Валенсия е под въпрос, сезонът в MotoGP може да завърши този уикенд
Кметът на Сопот награди състезатели по офроуд
Дани Луис с победа в състезанието Fallen Timbers AMA Hard Enduro East
Жоел Сметс поема ръководството на Red Bull KTM Factory Racing за сезон 2025
Кирково е домакин на BG X Enduro Championship
АВТО СПОРТ
Наказват Верстапен за Гран при на Бразилия
Карлос Сайнц спечели в Мексико втора победа за сезона
Сайнц изненада Верстапен и Норис и ще стартира първи в Мексико
Формула 1: Първа тренировка за Голяма награда на Мексико
KTM X-BOW GT2: историята на носителя на титлата