декември 3, 2022

Motosport.bg

Мото новини от последните минути

Как пулсира сърцето на новия Hornet?

New Hornet Concept Update

Концептуалният модел е с напълно нов 755-кубиков редови 2-цилиндров 8-клапанен двигател Unicam, осигуряващ максимална мощност 67,5 кВт при 9500 об/мин.

След показаните през май дизайнерски скици на новия Hornet Honda разкрива допълнителна информация относно разработването на следващото издание на модела. Публикуваните снимки ясно демонстрират агресивния облик на машината.

Концептуалният модел е с напълно нов 755-кубиков редови 2-цилиндров 8-клапанен двигател Unicam, осигуряващ максимална мощност 67,5 кВт при 9500 об/мин и максимален въртящ момент 75 Нм при 7250 об/мин.

Компактен и олекотен, силовият агрегат продължава традицията на Hornet. Наред с високите обороти двигателят осигурява пълноценен въртящ момент в средния диапазон на оборотите и съответно впечатляващо ускорение. Забележителният „пулс“ на силовия агрегат е съчетан с изключително забавен звук и оптимизирана изпускателна система.

Глава на развойния екип на проекта е Фуюки Хосокава, ръководил разработването на най-новото издание на CBR1000RR-R Fireblade.

„Hornet винаги е бил много специален за Honda мотоциклет. Въодушевяващ, със завладяваща динамика, той неизменно се е отличавал с гъвкавото си и пъргаво управление“, споделя Хосокава.

„Преди да започнем работа над този проект, обмисляхме до най-малка подробност какъв тип динамика и поведение да осигурим за мотоциклетистите. Установихме, че е важно да запазим класическата висока мощност на Hornet и едновременно с това искахме новото поколение на модела да е с двигател, който осигурява наистина силно усещане за оборотите и „пулсиране“ от ниския до средния им диапазон. Намеренията ни винаги са били да постигнем възможно най-лекото и маневрено управление, за да бъде всяко каране на мотоциклета, дори и в града, възможно най-завладяващото изживяване“, добавя още той.