Роди се новият Moto Guzzi V7. След години на успех, мотоциклетът бе обновен с нов двигател с обем 850 куб. см и мощност от 65 к.с. Moto Guzzi представи новия си модел на своите уеб страници MOTOGUZZI.COM.
Така повече от 50-години след пускането на първия си агрегат, Moto Guzzi прави еволюция в историята на V7 – символ на италианските мотоциклети по целия свят.
Реконструкцията е толкова сериозна, че традиционното номериране с римски цифри, с което е характерно за различните еволюции на модела от завръщането му на пазара през 2007 г., е изчезнало. Този модел ви отвежда на „седмото небе“ с удоволствието от карането. Но характерът и автентичността на машината остават непокътнати. Тези ценности трябва да продължат във времето. Те са вградени в генетичния код на всеки Moto Guzzi.
Предлагат се две версии на мотоциклета. Към патриарха V7 Stone, със своя здрав и минималистичен стил, се присъединява V7 Special, с неговите класически и елегантни линии.
Новият двигател Moto Guzzi дебютира върху новия V7. Той е близък дериват на този, който задвижва V85 TT. Това е най-новото и модерно задвижване, построено в Мандело дел Ларио. Агрегатът гарантира по-добра производителност и като цяло по-голяма ефективност. Така се постига максимално удоволствие, забавление и надеждност при каране на мотоциклета.
Той има 25% повече максимална мощност, преминавайки от предишните 52 к.с. при 6200 об/мин до сегашните 65 к.с. при 6800 об/мин. Максималният въртящ момент също се е увеличил значително. От 60 Нм при 4250 об/мин до скача изключителните 73 Нм при 5000 об/мин. Повече от 80% от въртящия момент вече е наличен при 3000 об/мин.
В сравнение с предишната версия, новото попълнение от Мандело е с по-сериозно оборудване и демонстрира превъзходна зрялост. Това е очевидно и в естетическото въздействие на по-мощния двигател. Той се откроява с щедро оразмерените си изпускателни тръби в различно оформление. Гледката отзад подчертава по-голямото задвижване с кардан и по-широкото задно колело, както и по-здравата двойка амортисьори Kayaba.
Стилните странични панели са нови, както и по-късият заден калник. Тези елементи, заедно с новата изпускателна система придават на новите „осем и половина“ преработен и по-съблазнителен вид.
Въведени са много нови функции за подобряване на стабилността и комфорта, но е оставено пословичното управление на бестселъра на Moto Guzzi непроменено.
Рамката е разработена наново, с добавяне на стоманени елементи в областта на главата. Новата двойка амортисьори с по-голям ход и новото двустепенно седло осигуряват по-голям комфорт. Точно със същата тази цел са и чисто новите стъпенки за крака на ездача.
Moto Guzzi V7 Stone е с новата, изцяло LED светлинна система на фара. Тя включва DRL във формата на Moto Guzzi Eagle (б.р. орелът от емблемата на маркат). Докато новият инструментален блок е напълно в съответствие с външния вид на минималистичен мотоциклет, с изцяло дигитален циферблат. Алуминиевите джанти на колелата, в спортния стил,в който е оборудван Stone, също са нови. Задната джанта е обута с по-широка гума – 150/70.
V7 Special поддържа елегантния аналогов инструментален клъстер с двоен циферблат – скоростомер и оборотомер. Също е и с ултра-класическите джанти на колелата със спици.V7 ще се предлага и във версия с намалена мощност, в съответствие с ограниченията за италианската категория A2. Та е идеална за нови Guzzisti. Моторът ще се предлага и стандартно с регулируем контрол на сцеплението MGCT, който може да бъде деактивиран.
ДРУГИ
Показаха наследника на Lamborghini Huracán
Естетични актуализации за Honda CRF1100L Africa Twin
Husqvarna Motorcycles разкрива вълнуващата нова визия на FS 450 за 2024 г.
МОТО СПОРТ
Оливейра потвърди, че “Портимао” може да изпадне от MotoGP
STUDIO LINSON MOTO в Кортен
Община Перник и StroyRent помагат за реализирането на мотокрос състезанието в миньорския град
Победоносното трио VMXDN Foxhill ще представи отбора на Англия във Farleigh Castle Vets MX
Перник ще бъде домакин на шестия кръг от Държавното първенство по мотокрос
АВТО СПОРТ
Грандиозна сделка в падока: Астън Мартин обявява Ейдриън Нюи до дни
Ред Бул иска ФИА да провери предните крила на Макларън и Мерцедес
Никола Цолов приключи сезон 2024 във Формула 3 с три победи
Льоклер и “Ферари” триумфираха на “Монца”
Живко Иванов е републикански шампион в клас S3 на супермото