Volkswagen прави съществено допълнение към моделната гама на осмото поколение Golf. След дебюта на класическия хечбек, тя се разширява и с още една популярма версия на каросерията – изцяло новият Golf Variant.
Първообразът на новото поколение Variant излиза на пазара за първи път през 1992 г. в гамата на третото поколение на Golf и бързо добива популярност със своето обширно, практично и гъвкаво вътрешно пространство. Към момента общото число на продажбите на версията Variant в световен мащаб вече надхвърля три милиона автомобила.
Сега Volkswagen представя новата генерация на Golf Variant, който внася нов динамичен стил в сегмента на компактните комби модели. Дизайнът на новия Golf Variant се отличава с нова, максимално аеродинамична линия, характерно оформление на предната част и мощни форми в стил Shooting Brake в областта на задните калници. Въпреки новите, ярко изразени спортни нотки в характера, моделът на Volkswagen си остава пълноценен и многофункционален автомобил, предлагащ изобилие от вътрешно пространство – с обем от над 1642 литра в багажното отделение и значително увеличен простор за краката на пътниците, новият Golf Variant предлага още по-голяма гъвкавост, функционалност и комфорт от своя предшественик.
Пазарна премиера с три икономични двигателя.
Благодарение на новите двигатели и аеродинамичния дизайн на каросерията, динамичните характеристики и разходът на гориво при новия модел също са подобрени. Гамата от двигатели, съпътстваща пазарната премиера на новия Golf Variant включва първата за модела версия eTSI с mild хибридна система за задвижване и 48 V (81кВт/110 к.с.), както и два турбодизелови двигателя TDI с функция Twin dosing за двойно дозиране на добавката AdBlue и два SCR катализатора (85 кВт/115 к.с. и 110 кВт/150 к.с.). Всички двигатели съчетават мощност, икономичност и изпълняват изискванията на най-новия стандарт за емисии Euro 6d-ISC-FCM. Скоро гамата на Variant ще бъде разширена и с три бензинови двигателя с 66 кВт (90 к.с.)1, 96 кВт (130 к.с.)1 и 110 кВт (150 к.с.)1. Гамата от mild хибриди също ще бъде допълнена от два eTSI варианта с 96 кВт1 и 110 кВт1. Очаква се и TDI версия със 147 кВт (200 к.с.)1, която ще бъде най-мощният дизелов вариант за новия Golf Alltrack.
Golf Alltrack – кросоувър модел, съчетаващ качествата на Variant и на SUV.
Новият Golf Alltrack ще отбележи своята пазарна премиера паралелно с тази на Golf Variant. Поемайки ролята на своеобразен кросоувър между Golf Variant и SUV моделите, Alltrack ще предложи включена в стандартното оборудване система за постоянно двойно предаване 4MOTION, увеличен клиренс, характерен offroad външен дизайн със специфично оформление на броните и интериор с индивидуален стил.
Новият Golf Alltrack може да осигури пълен комфорт на движение в лек офроуд терен, идеален избор е за теглене на ремаркета и каравани (до 2000 кг максимален прикачен товар със спирачки, 12% наклон) и е не по-малко впечатляващ израз на индивидуалния стил на живот на своя притежател. Новото поколение на Golf Alltrack, чиито първообраз бе представен за първи път през 2015 година, разполага и с всички нови технологични характеристики на новия Golf Variant.
ДРУГИ
Новото „AUDI“ без лого – край на четирите пръстена?
Ferrari Purosangue беше превърнато в машина за офроуд
Японски премиери в „Интер Експо Център“
МОТО СПОРТ
Хорхе Мартин ще защитава титлата си с №1
Обявиха участниците в Световния електрически шампионат
Традиционният Великденски мотокрос в село Мездрея
AIT Racing Team подписва договор с Ярослав Катринак
Успешен дебют за заводския отбор на Rockstar Energy GASGAS в Анахейм
АВТО СПОРТ
Верстапен с наказание в първия си старт за 2025
Сена все още е пилот №1 на дъжд във Формула 1
Готвят алтернативни отсечки за рали „Швеция“
М-Спорт търси пилоти с ограничена програма
Алпин Рио Хиракава ще кара в тренировките за Гран при на Япония