Новият електрически FIAT 500 в две от неговите версии New 500 3+1 и New (500) RED разкрива колко лесна и забавна за всички е електрическата мобилност на изложението за потребителска електроника CES® 2022 в Лас Вегас. Най-емблематичният и високотехнологичен модел на италианската марка блести в зоната за електрификация на щанда на Stellantis, затвърждавайки своята важна роля в прехода на компаниятакъм устойчива мобилност. https://5f757dc67e4a44c4e734f8624ecb9f8c.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-38/html/container.html
Проектиран за следващото десетилетие
Изцяло електрическият New 500 е проектиран за следващото десетилетие, за да отговори на нуждите за електрическата мобилност в централните зони на градовете на бъдещето. Най-популярният модел на FIAT вече е напълно електрически. Това е крайъгълен камък в процеса на електрификация на марката. По целия свят FIAT 500 е олицетворение на италианския автомобил – красота, класически дизайн, произведение на изкуството, вдъхновение. С една дума – икона. Моделът беше приет с голям интерес в България и се радва на високо доверие от страна на потребителите, които могат да разчитат на налични автомобили въпреки затрудненията с доставките в световен мащаб.
Глобална икона Новият FIAT 500 се превърна в най-продавания електрически модел на компанията. Той е разработен, проектиран и произведен изцяло в Торино (Италия) – родното място на първия FIAT 500.
Новият модел е глобална икона, която се предлага в Европа, Израел и Бразилия, а лансирането му в Япония е планирано за 2022 г. Той буквално разбива „конвенционалните“ бариери пред електрическата мобилност с пробег до 320 км по WLTP (който се увеличава до 460 км при движение само в градски условия), кратко време за зареждане и лесна експлоатация.
Три варианта на каросерията
Новият FIAT 500 е първият градски автомобил със системи за асистирано шофиране от второ ниво. Предлага се избор от три варианта на каросерията – хечбек, кабрио и с 3+1 врати. Благодарение на новата
инфо-развлекателна система от пето поколение Uconnect автомобилът е винаги свързан. Чрез усъвършенстваното разпознаване на гласови команди водачът може да общува с колата с фрази като „Hey FIAT“.
„Вълшебна врата“ Версията New 500 3+1 е най-гъвкавият вариант на модела, тъй като разполага с уникална „вълшебна врата“ за улесняване на влизането на пътниците и всякакви действия, свързани със задните седалки. Тази „вълшебна врата“ се вписва хармонично в структурата на автомобила. Така не се променят неговите дизайн и размери, благодарение на които той се утвърди като пъргав и атрактивен градски модел.
Същевременно потребителите получават повече удобства като по-лесно качване на втория ред седалки и товарене на обемисти предмети. Централната колона, към която обикновено е закрепена предната врата, е напълно интегрирана в третата врата и това създава голямо пространство за влизане при отваряне.
Висока морална стойност
Версията New (500)RED има ясна мисия да защитава околната среда и хората. Електрическото задвижване на модела пази природата и допринася за по-устойчиво бъдеще. Тази мисия сега отива още по-далеч.
Вариантът New (500)RED е 100% електрически, като по този начин дава своя принос в борбата със замърсяването. Тази версия носи и голяма морална стойност благодарение на партньорството с (RED) – организацията, основана от Боно и Боби Шрайвър, ангажирана с борбата с пандемиите вече повече от 15 години.
ДРУГИ
Световните шампиони от KTM Pro Racing обявиха отбора си за 2025 г. в EnduroGP
Кабакчиев тръгва по „Покрива на Африка“
Monster Energy и motosport.bg продължават да зареждат моторните спортове с адреналин и през 2025 година
МОТО СПОРТ
Гараж Мото и WP Pro обявяват програма за подкрепа за трима млади български пилоти през 2025
Коуди Уеб се сбогува с Шерко
Мотокрос календар 2025 на БФМ
КТМ има 3 милиарда евро дългове?
2025 KTM EUROPE ADVENTURE RALLY ще вилнее в Румъния
АВТО СПОРТ
Серхио Перес напуска Ред Бул след края на сезона във Формула 1
DEFENDER: Официален автомобилен партньор на Дакар от 2025 Г. и участник от 2026
Проблемите на Люис Хамилтън в Мерцедес не притесняват ръководителите на бъдещия му отбор Ферари
Верстапен заяви, че е „загубил всякакво уважение“ към Ръсел след изслушването на стюардите в Катар заради инцидента в квалификацията
Статистика след старта за Гран При на Катар във Формула 1