Ford допълнително разшири гамата на електрифицирания, изцяло нов SUV. Представи версията Kuga Hybrid – способен да достави 1000 км комбиниран пробег на бензин и електричество, и само на електричество между зарежданията с гориво. Всичко това – без необходимост от включване в електрическата мрежа за зареждане.
Батерията на Kuga Hybrid, 1,1 кВтч, се зарежда автоматично. Това става от 2,5-литровия бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, а също и регенеративно зареждане при движение или спиране. Съхранената енергия захранва електрически мотор, за да подобри производителността, да поддържа горивната ефективност на бензиновия двигател или да осигури шофиране само на електричество. Kuga Hybrid автоматично и безпроблемно превключва между двата вида задвижване според сценария на шофиране.
Усъвършенстваният пълен хибрид на новия модел е уникален в гамата Ford Kuga и осигурява максимална ефективност и рафинираност. Чистата електрическа мощност, която не се нуждае от зареждане от външен енергиен източник, се съчетава с дългия общ пробег 1 000 км.
Способността да изминава 1000 км с един резервоар гориво, прави Kuga Hybrid убедителна алтернатива на дизеловите двигатели. Осигурявайки горивна ефективност от 5,4 л / 100 км и CO2 – емисии от 125 г / км WLTP, заедно с 54-литров резервоар за гориво, общият пробег на Kuga Hybrid също е повече от 30% по-голям от този на Kuga Plug-In Hybrid, който предлага по-голям чисто електрически обхват на шофиране до 56 километра WLTP (72 км NEDC).
Kuga Hybrid е и първата версия при новия Ford SUV, която опционално комбинира електрифициран задвижващ механизъм с усъвършенстваната технология за интелигентно задвижване на всички колела.
Вариантите, както с предно задвижване, така и с интелигентно задвижване на всички колела, подобряват удоволствието от управлението на силовия агрегат със 190 к.с. Използва симулирана функция за превключване на предавките за разделяне на мощността. За по-голяма ангажираност на водача, технологията е проектирана да подражава на познатите превключвания на скоростите на конвенционалната автоматична скоростна кутия.
60-клетъчната батерия с мощност 1,1 кВтч използва система за охлаждане с течност, която елиминира нуждата от охлаждащ вентилатор.
Тя помага за намаляване на нивата на шум за по-голям комфорт в кабината. Оптимизираното охлаждане позволява компактна конфигурация на акумулаторните клетки, спомагайки за запазване на просторния интериор на автомобила. Включително пространството за главите на пътниците от предния ред, което е повече от 1 метър, както и до 1 481 л товарно пространство зад предните седалки.
Производството на новия Kuga Hybrid, един от 17-те електрифицирани автомобила на Ford, които ще бъдат представени за клиентите в Европа преди края на следващата година, вече стартира в завода на компанията във Валенсия, Испания. Усъвършенстваните литиево-йонни батерии на Kuga Hybrid също се сглобяват в завода във Валенсия. Съвършено новата, модерна инсталация за тях е инвестиция в размер на 24 милиона евро, в подкрепа стратегията на Ford за електрификация в Европа.
Kuga Hybrid допълва най-електрифицираната гама, предлагана някога от Ford в един единствен модел, присъединявайки се към вариантите Plug-In Hybrid и 48-волтовите меки хибридни версии EcoBlue Hybrid, заедно с традиционните конвенционални бензинови и дизелови двигатели.
ДРУГИ
GASGAS ДОБАВЯ ЩИПКА ВЪЛНЕНИЕ ВЪВ FACTORY EDITION МОТОЦИКЛЕТИТЕ ЗА 2025 С ИЗЦЯЛО НОВ ВЪНШЕН ВИД!
Аугусто Фернандес става тестпилот на Ямаха
Версията 2025 година на най-мощната Kia вече и в Европа
МОТО СПОРТ
Чейс Секстън доминира в началото на суперкроса в Анахайм
Календар на Европейския шампионат по мотокрос FIM Europe 2025
Без промяна в цветовете на номерата за новите класове в BG X-Enduro Championship
Mотокрос 2025 стартира с високи скорости и зрелищни трасета
MotoGP: Honda разчита Мир да запази мотивацията си
АВТО СПОРТ
Верстапен с наказание в първия си старт за 2025
Сена все още е пилот №1 на дъжд във Формула 1
Готвят алтернативни отсечки за рали „Швеция“
М-Спорт търси пилоти с ограничена програма
Алпин Рио Хиракава ще кара в тренировките за Гран при на Япония