AMG характерни дизайнерски елементи в екстериора и интериора
AMG 2,0-литров четирицилиндров двигател с електрически турбокомпресор
Допълнително се предлага със специфична за AMG хибридна технология
Окачване AMG RIDE CONTROL и завиващ заден мост серийно
Обширен набор от оборудване и нови дизайнерски пакети
Повече мощност, повече оборудване, повече удоволствие от шофирането: новият Mercedes-AMG GLC заменя изключително успешния си предшественик с множество иновации. Мощният SUV се предлага в две нива на производителност: като базов встъпителен модел в света на AMG – Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC и като първия хибриден SUV – Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE.
Във версията GLC 43 4MATIC (комбиниран разход на гориво: 10,2-9,8 л/100 км, комбинирани емисии на CO2: 232-223 г/км) двулитровият четирицилиндров AMG двигател с електрически турбокомпресор е с мощност от 421 к.с. и има допълнително 14 к.с. чрез задвижван от ремък стартер-генератор в по-ниския диапазон на оборотите. Автомобилът ускорява от място до 100 км/ч за 4,8 секунди. Серийната завиваща задна ос, постоянното задвижване на всички колела AMG Performance 4MATIC с подчертано насочено към задната ос разпределение на въртящия момент, трансмисията AMG SPEEDSHIFT MCT 9G и окачването AMG RIDE CONTROL с адаптивна система за амортисьорите също допринасят за динамичното шофиране.
Технически шедьовър е ексклузивното за Mercedes-AMG хибридно задвижване в GLC 63 S E PERFORMANCE (комбиниран разход на гориво: 7,5 л/100 км, комбинирани CO2 емисии: 170 г/км, комбиниран разход на енергия: 12,7 kWh/100 км). Автомобилът съчетава AMG 2,0-литров турбо двигател с електрически задвижващ модул (Electric Drive Unit) на задната ос за вълнуващо шофиране с висока ефективност. В GLC 63 S E PERFORMANCE, M139 предлага 350 kW (476 к.с.) при 6725 об./мин. Това го прави най-мощният серийно произвеждан четирицилиндров двигател в света.
Максималният въртящ момент на двигателя с вътрешно горене от 545 Nm е наличен при 5250–5500 об/мин. В мощния хибрид 2,0-литровият двигател е комбиниран със синхронен електродвигател, високоефективна батерия, собствена разработка на Mercedes-AMG, и напълно променлива система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4MATIC+. Системната мощност от 500 kW (680 к.с.) и максималният системен въртящ момент от 1020 Nm позволяват впечатляващо шофиране: ускорението от 0 до 100 km/h отнема само 3,5 секунди. На българския пазар автомобилите ще се предлагат от официалния дистрибутор на марката Силвър Стар.
ДРУГИ
Тест: Старопланински екшън с Ford Focus ST
Мото-Пфое подкрепя Планинската спасителна служба с два автомобила Ford – Transit и Ranger
Тест: Volkswagen Amarok – да съчетаеш работата с удоволствието
МОТО СПОРТ
Маркес пристигна в Индия ден преди началото на състезателния уикенд
В MotoGP останаха само две свободни места за 2024
Севлиево приема 6-ия кръг на мотокрос шампионата ни този уикенд
MXGP: Прадо слага короната за 2023 г., Сийвър печели третата си Гран при
Шесткратният световен шампион Марк Маркес все още не е отпътувал за Гран При на Индия в клас MotoGP заради проблеми с визата
АВТО СПОРТ
Пилотът на “Астън Мартин” Ланс Строл се завръща на пистата за Гран При на Япония
След 9-годишна пауза Добрич отново събира най-добрите пилоти в офроуд спортовете в “Рали Рейд Добруджа”
Официално: Оскар Пиастри преподписа с МакЛарън до 2026-а година
Никола Цолов ще кара в нов шампионат на пистата “Херес”
Традиционният рали крос край ловешкото село Баховица събира автомобилисти от цялата страна на 23 и 24 септември 2023 г.