декември 12, 2024

Motosport.bg

Мото новини от последните минути

Новият Yamaha WR450F – по-мощен, по-ефективен и с по-добро спиране

Мотоциклетът Yamaha WR450F е признат в света на офроуда като един от най-бързите и най-конкурентните мотори в своя клас. Моторът е победител в ISDE и множество подиуми от световното първенство по ендуро.

За 2021 г. Yamaha представи изцяло новият WR450F. Той е преработен и вече използва същата усъвършенствана технология за двигателите и шасито, внедрена за пръв път на мотоциклетите YZ450F от най-новото поколение на Yamaha. Моторът е оборудван с по-лек и мощен двигател, както и с изцяло нова алуминиева двустранна рамка. Има водещ в индустрията пакет за окачване и изключителни нови спирачни системи.

Това високотехнологично ендуро оръжие върви, управлява се и спира по-добре от всякога.

Отличава се с една от най-високите спецификации в своята категория. WR450F за 2021 г. ще бъде пуснат за опитните ендуро ездачи и пилоти, които търсят най-високите нива на използваема мощност на двигателя. Заедно с това искат маневреност, добавена стабилност, лесно завиване и отлично спиране. WR450F се предлага с гама от най-новите и най-добри в класа си технологии.

Моторът е с по-лек, по-мощен и компактен нов 450-кубиков двигател. Настоящият агрегат WR450F вече е известен със своята огромна мощност и изключителен въртящ момент, които осигуряват впечатляваща производителност при голямо разнообразие от условия за каране.

Картинката не може да има празен alt атрибут; името на файла е 2021_yam_wr250f_eu_dpbse_det_013_03-79743-1024x576.jpg
2021 WR250F Detail
Картинката не може да има празен alt атрибут; името на файла е 2021_yam_wr250f_eu_dpbse_det_014_03-79744-1024x576.jpg
2021 WR250F Detail
Изображение
Качване на изображение, избор от библиотеката или добавяне на връзка.
За да могат да постигнат още по-силна и по-контролируема мощност в обхвата на оборотите, инженерите на Yamaha са разработили изцяло новия силов агрегат WR450F.

Той е базиран на най-новия високоефективен двигател YZ450F за мотокрос, който е значително по-лек и по-компактен. Yamaha са направили редица ключови технически корекции, за да отговорят на различните изисквания на ендуро ездача. Включително това се специфични за модела всмукателни и изпускателни системи, както и оптимизирани карти за впръскване и възпламеняване на горивото. Новото ECU помага да се осигури по-използваема и контролируема мощност, заедно със силно върхово представяне.

Двигателят 2021 WR450F се отличава с нова по-лека цилиндрова глава и нов дизайн на буталото. Те осигуряват повишена степен на сгъстяване – от 12,8:1 при 2020 WR450F до 13,0:1 при новия модел. Със своя дълъг и прав преден входящ отвор, цилиндровата глава на WR450F предлага изключителна ефективност.

За 2021 г. формата на всмукателния отвор е преработена и ъглите на всмукателния и изпускателния клапани са променени от 21,5 градуса на 14,5 градуса. Така се е получила по-вдлъбната горивна камера за подобрена ефективност на горене и голяма мощност в оборотния диапазон.

Новата цилиндрова глава е оборудвана с голям брой магнезиеви компоненти. С това се спестява тегло от 310 грама. Преместени са разпределителни валове. Те са разположени по-близо един до друг. Вертикалното разстояние между разпределителните валове и коляновия вал също е намалено, за да даде много по-компактно оформление. Комбинацията от по-ниско тегло и намалени размери постига засилена централизация на масата.

Така се постига значително по-лека езда и повишената гъвкавост при завиване. Това прави WR450F за 2021 г. един от най-лесно управляваните ендуро модели с голям обем.

Мотодинамикс ЕООД – Oторизиран дистрибутор на Yamaha Motor

Оторизиран дистрибутор на Yamaha Motor за България: МОТОДИНАМИКС ЕООД