


Днес PEUGEOT представи своето ново лого: герб с величествена лъвска глава. От 1850 г. насам PEUGEOT има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва.

Днес PEUGEOT представя единадесетата версия, още по-динамична, качествена и елегантна, дело на PEUGEOT Design Lab – студиото за глобален бранд дизайн на марката. След като преработи напълно автомобилите си през последните 10 години, PEUGEOT създаде нов дизайн на своето лого, за да бъде в тон с новите продукти. Лансирано през 2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили.

В началото на 2021 г. с лансирането на гама, която ще бъде въведена с новия PEUGEOT 308 и със създаването на STELLANTIS, звездите вещаят успех. PEUGEOT е марка, която е в крак с времето, дори с крачка напред. Тя е в течение с иновациите, предвижда промените в поведението и прокарва пътя за нови решения за мобилност. Това прави PEUGEOT непреходна марка, мост между миналото и бъдещето. Марка със силен инстинкт, отражение на емблемата ѝ: лъва.
През последните 10 години цялата продуктова гама на PEUGEOT претърпява впечатляващо препозициониране към луксозния клас автомобили.

Част от нейните постижения за периода са : „Международен ван на годината“ с PEUGEOT e-Expert през 2021 г. и Partner през 2019 г., както и три отличия „Автомобил на годината“ – 308, избран през 2014 г., 3008, избран през 2017 г. и 208, избран през 2020 г.
И най-вече, електрифицирана гама пътнически и лекотоварни автомобили. Енергийният преход и мобилността с нулеви въглеродни емисии е в основата на стратегията на марката за устойчиво бъдеще.
Образът на лъва винаги е бил част от PEUGEOT. Той акцентира гордо върху ценностите на марката. Новото лого въплъщава това, което PEUGEOT означаваше вчера, това, което означава днес и това, което ще означава утре.
Това е значението на този герб – неподвласна на времето, универсална и мултикултурна форма на идентичност. Той е синоним на престиж, доверие, дълговечност и потекло. С него и с новата му визуална идентичност PEUGEOT влиза в историята и в хипермодерността. С този герб PEUGEOT се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния си възход, популяризиране на френския стил и експертен опит, както и френската елегантност.
PEUGEOT обръща нова страница в своята история. Нова ера с нов ангажимент към своите клиенти: да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време.
„Лъвовете на нашето време“ е името на кампанията, с която PEUGEOT цели да завладява нова универсална територия: времето. Тя включва днешните лъвове, от всякакви възрасти, култури и произход.

Тези ЛЪВОВЕ НА НАШЕТО ВРЕМЕ, които търсят повече качествено изживяно време. Чрез ЛЪВОВЕТЕ НА НАШЕТО ВРЕМЕ, PEUGEOT се стреми да даде повече възможности на клиентите да притежават своя най-ценен актив: своето време. Марката цели да го превърне в качествено време, в обогатяващо изживяване. Като иновативна марка във високия сегмент, PEUGEOT предлага вълнуващо изживяване както онлайн, така и на борда на своите автомобили и в своите шоуруми.
PEUGEOT пуска и нова лайфстайл колекция, семпла, атрактивна и качествена: облекло, кожени стоки, модни аксесоари, електронни аксесоари, сервизи и инструменти, миниатюри…
ДРУГИ
Световните шампиони от KTM Pro Racing обявиха отбора си за 2025 г. в EnduroGP
Историческата офроуд марка OSSA се завръща през 2025 с електрически ендуро велосипед?
EICMA 2024: Новаторска концепция ICE
МОТО СПОРТ
Енергично каране донесе на Чейс Секстън от RED BULL KTM подиум в Детройт
Гайзер и шест титли
Ducati може да запази двигателя от 2024 г. за MotoGP през 2025 г., въпреки тестовете в Тайланд
Сезонът по мотокрос в Обединеното кралство започва
Български състезатели мерят сили в престижни мотокрос и Суперендуро надпревари в Европа
АВТО СПОРТ
Елфин Еванс поведе след първия специален етап в рали Швеция
Шестима пилоти получават уникален шанс през новия сезон
Никола Цолов с две класирания в топ 5 на „Херес“
Ще има и 12-и отбор във Формула 1
Маршрутът за дебюта на Канарските острови в WRC е готов