Дългоочакваният Aprilia Tuono 660 направи световната си премиера онлайн днес, на сайта APRILIA.COM. Този нов модел отвежда легендарната Aprilia Tuono V4 в сегмента със среден обем на двигателя.
Достойно дете на непобедимия Tuono V4 1100, новият Tuono 660 съчетава управляема мощност и ниско тегло, страхотна производителност, достъпна за всички. В същото време има изискана архитектура на шасито и пакет за електронно управление, произведен специално за Tuono V4.
Aprilia Tuono 660 възприема концепциите за спортна гъвкавост, лекота и забавление, които марката предлага на новото поколение мотоциклетисти. Aprilia бяха първите, която направиха спортен нейкид, започвайки от техническа база, създадена за пистова машина. Те дават на различните V-twin машини – Tuono 1000 куб. см. и V4 с несравними качества на изпълнение и лекота на езда.
Новият спортен байк Aprilia RS 660 също е роден от Tuono 660. Спортната гола версия се характеризираща се с изключително високо техническо съдържание. Той обаче е с още по-екстремно улично и всекидневно излъчване, благодарение, на по-високата позиция за каране, което дава различна ергономичност, естествено и удобно управление.
Aprilia Tuono 660 също споделя основната цел на проекта с RS 660 – създаване на мотоциклет с оптимално съотношение тегло / мощност – 183 кг собствено тегло за 95 к.с. мощност.
Това го вписва в идеалната формула за забавление на пътя, достъпна за всеки. Tuono 660 има и вариант за новите мотоциклетисти, тъй като се предлага и във версията с мощност 35 кВт. Тези по-млади мотоциклетисти, които се придвижват от по-малки мощности на двигателя в търсене на спортен нейкид на високо ниво. Той може да им осигури забавление на пътя, а също готов да даде емоции на ездача, ако случайния излезе един ден на пистата.
Tuono 660 има същия агресивен и спортен стил като семейството на Tuono. Откроява се с намалените си размери, които подобряват неговия динамичен и спортен характер, дори когато е паркиран. Подобно на RS 660, новият Tuono също така възприема иновативната концепция за двойния обтекател с аеродинамична функция. Той е роден от задълбочени изпитания в аеродинамичния тунел, както и тройния светодиоден фар с DRL светлини.
Tuono 660 може да се похвали с великолепна конструкция, посветена на намаленото тегло, съставена от рамката и подрамката, и двете от лят алуминий. Регулируемата система за окачване Kayaba има специална настройка.
Високото кормило и размерите на архитектурата на шасито разграничават Tuono 660 от RS.
Те се възползват от пълен контрол, отзивчивост и пъргаво управление, благодарение на различното изместване на вилката. Двигателят се използва като носещ елемент и допринася за формирането на компактна, лека и твърда конструкция. Той е от последното поколение, обърнат напред, двуцилиндров агрегат, малък и лек. Рожба е на опита, придобит от мощната Aprilia V4, от която се черпят нейната конструктивна философия и основни технически концепции. Крайното задвижване е по-късо от това на RS 660, привилегирована отзивчивост и бързина.
Неговата електроника е връх в класа, по-напреднала от различните мотоциклети от клас супербайк. Електронният ускорител Ride-by-Wire осигурява най-доброто управление на пакета за електронно управление APRC. Той включва многостепенен тракшън контрол, контрол на повдигането на предното колело, круиз контрол, спиране с двигателя и избираеми карти на двигателя, комбинирани с ABS.
За да управлява лесно целия електронен контрол, това става с цветния TFT инструментален панел. Aprilia е фино настроила пет режима на каране – три за обикновено каране на пътя и два за писта. Ездачът просто трябва да избере опцията, която най-добре интерпретира неговия стил на каране. Има и възможност за персонализиране.
Tuono 660 ще се предлага в три варианта на цветовата схема: Concept Black, Iridium Grey и чисто новата и атрактивна Acid Gold. Тя вече популярна от RS 660. Този цвят е невиждан досега в света на мотоциклетизма и поставя нови стандарти за стил.
ДРУГИ
GASGAS ДОБАВЯ ЩИПКА ВЪЛНЕНИЕ ВЪВ FACTORY EDITION МОТОЦИКЛЕТИТЕ ЗА 2025 С ИЗЦЯЛО НОВ ВЪНШЕН ВИД!
Първи поглед: Stark Varg EX – уличен ендуро модел
Световните шампиони от KTM Pro Racing обявиха отбора си за 2025 г. в EnduroGP
МОТО СПОРТ
Хорхе Мартин ще защитава титлата си с №1
Обявиха участниците в Световния електрически шампионат
Традиционният Великденски мотокрос в село Мездрея
AIT Racing Team подписва договор с Ярослав Катринак
Успешен дебют за заводския отбор на Rockstar Energy GASGAS в Анахейм
АВТО СПОРТ
Верстапен с наказание в първия си старт за 2025
Сена все още е пилот №1 на дъжд във Формула 1
Готвят алтернативни отсечки за рали „Швеция“
М-Спорт търси пилоти с ограничена програма
Алпин Рио Хиракава ще кара в тренировките за Гран при на Япония