
Новото поколение на Mercedes-Benz S-Class дебютира още в началото на есента, но тогава компанията-производител показа началните версии на модела със стандартно и с увеличено междуосие. Сега към тях се присъединява и най-комфортният и най-богато оборудван вариант от суббранда Mercedes-Maybach, чието представяне беше проведено във вече приемания за нормален формат – на собствената цифрова платформа Meet Mercedes Digital.
В сравнение с удължения вариант на седана, версия на Maybach е с още 1800 мм по-дълга – до 5469 мм. Това добавя и разстояние между двете оси, което вече е 3396 мм. Това е с 69 мм по-малко от Rolls-Royce Ghost Extended, но и с 202 мм повече от основния съперник на модела Bentley Flying Spur.
На външен вид новия Mercedes-Maybach S-Class се отличава по оригиналната решетка на радиатора и бронята, удължените задни врати, ексклузивните джанти с размер от 19 до 21 цола, светещата емблема на задната стойка и други. Като опция за модела се предлага комбинация от два цвята на каросерията с разделителна линия, като клиентът може да избира между 10 варианта.
Всички асистенти на водача са достъпни още в базовото оборудване на Maybach, като сред тях са шаси със завиваща задна ос на 10 градуса, 5 екрана в салона, система за допълнена реалност и други технологии, които дебютираха при флагмана на Mercedes тази есен. Задните седалки са разделени на две кресла, като това прави салона още по-просторен и по-луксозен.
Освен традиционното подгряване на седалки, поставка за краката с функция за масаж има и подвижни масички, хладилник и комплект за шампанско, както и детайли от скъпо дърво. Задните врати се отварят с електронна команда от мястото на шофьора.
Вече е известно, че версията Mercedes-Maybach ще бъде единствената, за която ще се предлага 6,0-литров V12 двигател, но засега от компанията анонсират само умерено-хибридната модификация за пазара в САЩ. Тя е позната от стандартната S-Class, като получава 4,0-литров V8 с 503 конски сили и 700 Нм,комбиниран със стартер-генератор EQ Boost, който за кратък период добавя още 22 конски сили и 25 Нм.
Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като работи със система за задвижване на четирите колела. Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч не се съобщава, но е известно, че максималната скорост е ограничена по електронен път на 210 км/ч.
ДРУГИ
Тест: Старопланински екшън с Ford Focus ST
Мото-Пфое подкрепя Планинската спасителна служба с два автомобила Ford – Transit и Ranger
Тест: Volkswagen Amarok – да съчетаеш работата с удоволствието
МОТО СПОРТ
В Самоков „подгряха“ за Републиканския шампионат с огнено шоу
Звезди и професионални пилоти в състезанието за издържливост “ЕКО 24 часа на България”
Марко Бедзеки триумфира в Гран при на Индия в MotoGP, драматични обрати белязоха състезанието
Педро Акоста спечели Гран при на Индия и направи нова крачка към титлата в Мото 2
Хауме Масия спечели първото състезание на Мото 3 в Индия
АВТО СПОРТ
Верстапен печели титлата преди състезанието в Катар?
Джесика Хоукинс стана първата жена от пет години насам, която тества болид от Формула 1
Статистика от Гран при на Япония във Формула 1
В юбилейното 35-то издание на рали крос “Ловеч” участваха 27 автомобилисти; Иван Живков от Криводол защити титлата си от миналата година
Макс Верстапен победи и в Япония, Ред Бул с титлата при конструкторите