От самото основаване на компанията, преди повече от 25 години, Koenigsegg се стреми да създава свръхпроизводителни хипер автомобили. А върховното автомобилно представяне винаги е принадлежало на двуместните супер коли с изключително ограничено място за багаж. До сега!
Новата Gemera е първото в света Mega-GT и първата кола с четири седалки на Koenigsegg. Екстремната мега-кола се среща с просторния интериор и екологичния баланс.
Новоразработеният двигател Tiny Friendly Giant (TFG), е свързан с доказаното в Regera и патентовано електрическо задвижване Koenigsegg Direct Drive (KDD). Тази комбинация от бензинов двигател и електрически мотор с директно задвижване на единствената предавка осигуряват максимална реакция и моментално ускорение от спряло положение до максимална скорост.
Резултатът е комбинирана мощност от 1700 к.с. и 3500 Нм въртящ момент. Gemera се предлага оборудван с малка батерия 800V, което му позволява да измине до 50 км в режим EV и допълнително още 950 км на магистрала в хибриден режим при включен автопилот. Преди да се наложи да заредите, колата може да измине общо 1000 км.
В Gemera могат да се настанят удобно четирима възрастни, като има и достатъчно място и за придружаващия ги багаж. Това означава, че мега-изживяването Koenigsegg вече може да бъде споделено със семейството и приятелите.
Всичките четири седалки имат еднаква форма и са оптимизирани за повече комфорт чрез използване на слой с интегрирана мемори пяна. Задните седалки и пространството за краката са също толкова удобни, колкото и предните. В купето има осем държачи за чаши ( по една гореща и една студена за всеки човек), множество малки отделения за съхранение и четири светлини за четене.
Има отделен контрол на климатика за задните седалки, както и възможност за регулиране на силата на звука или промяна в настройките на единадесет-високоговорителната система на автомобила. Освен това, автомобилът е снабден с възможност за свързване на таблети с Wi-Fi системата и високоговорителите на борда и индукционни зарядни за телефони, разположени както отпред, така и отзад.
Още едно от предимствата на Gemera е активната и интелигентна система на волана, разработена за първи път за Jesko. Тя включва екран в центъра и сензорни бутони на всеки лъч на волана.
Благодарение на липсата на средни колони,в купето на Gemera през една и съща врата могат да влизат и излизат пътниците, както отпред, така и отзад, без да е необходимо да местите предните седалки, за да влизате и излизате отзад.
ДРУГИ
Предстои Автосалон Варна 2024
Тест: Мощността не е порок за BMW M850i xDrive Gran Coupe
Maserati с нов шоурум и сервиз във Варна
МОТО СПОРТ
Чейс Секстън доминира в началото на суперкроса в Анахайм
Календар на Европейския шампионат по мотокрос FIM Europe 2025
Без промяна в цветовете на номерата за новите класове в BG X-Enduro Championship
Mотокрос 2025 стартира с високи скорости и зрелищни трасета
MotoGP: Honda разчита Мир да запази мотивацията си
АВТО СПОРТ
Верстапен с наказание в първия си старт за 2025
Сена все още е пилот №1 на дъжд във Формула 1
Готвят алтернативни отсечки за рали „Швеция“
М-Спорт търси пилоти с ограничена програма
Алпин Рио Хиракава ще кара в тренировките за Гран при на Япония