
От самото основаване на компанията, преди повече от 25 години, Koenigsegg се стреми да създава свръхпроизводителни хипер автомобили. А върховното автомобилно представяне винаги е принадлежало на двуместните супер коли с изключително ограничено място за багаж. До сега!
Новата Gemera е първото в света Mega-GT и първата кола с четири седалки на Koenigsegg. Екстремната мега-кола се среща с просторния интериор и екологичния баланс.
Новоразработеният двигател Tiny Friendly Giant (TFG), е свързан с доказаното в Regera и патентовано електрическо задвижване Koenigsegg Direct Drive (KDD). Тази комбинация от бензинов двигател и електрически мотор с директно задвижване на единствената предавка осигуряват максимална реакция и моментално ускорение от спряло положение до максимална скорост.

Резултатът е комбинирана мощност от 1700 к.с. и 3500 Нм въртящ момент. Gemera се предлага оборудван с малка батерия 800V, което му позволява да измине до 50 км в режим EV и допълнително още 950 км на магистрала в хибриден режим при включен автопилот. Преди да се наложи да заредите, колата може да измине общо 1000 км.
В Gemera могат да се настанят удобно четирима възрастни, като има и достатъчно място и за придружаващия ги багаж. Това означава, че мега-изживяването Koenigsegg вече може да бъде споделено със семейството и приятелите.
Всичките четири седалки имат еднаква форма и са оптимизирани за повече комфорт чрез използване на слой с интегрирана мемори пяна. Задните седалки и пространството за краката са също толкова удобни, колкото и предните. В купето има осем държачи за чаши ( по една гореща и една студена за всеки човек), множество малки отделения за съхранение и четири светлини за четене.
Има отделен контрол на климатика за задните седалки, както и възможност за регулиране на силата на звука или промяна в настройките на единадесет-високоговорителната система на автомобила. Освен това, автомобилът е снабден с възможност за свързване на таблети с Wi-Fi системата и високоговорителите на борда и индукционни зарядни за телефони, разположени както отпред, така и отзад.
Още едно от предимствата на Gemera е активната и интелигентна система на волана, разработена за първи път за Jesko. Тя включва екран в центъра и сензорни бутони на всеки лъч на волана.
Благодарение на липсата на средни колони,в купето на Gemera през една и съща врата могат да влизат и излизат пътниците, както отпред, така и отзад, без да е необходимо да местите предните седалки, за да влизате и излизате отзад.
ДРУГИ
Тест: Мощността не е порок за BMW M850i xDrive Gran Coupe
Maserati с нов шоурум и сервиз във Варна
Новият електрически FIAT 500 е звезда на изложението в Лас Вегас
МОТО СПОРТ
Казахстан ще бъде домакин на състезание от световния шампионат по мотоциклетизъм през 2024 година
Отново драг и високи скорости край Сливен
EnduroX Alba-Damascena 2023 стартира в събота
В Самоков „подгряха“ за Републиканския шампионат с огнено шоу
Звезди и професионални пилоти в състезанието за издържливост “ЕКО 24 часа на България”
АВТО СПОРТ
Верстапен печели титлата преди състезанието в Катар?
Джесика Хоукинс стана първата жена от пет години насам, която тества болид от Формула 1
Статистика от Гран при на Япония във Формула 1
В юбилейното 35-то издание на рали крос “Ловеч” участваха 27 автомобилисти; Иван Живков от Криводол защити титлата си от миналата година
Макс Верстапен победи и в Япония, Ред Бул с титлата при конструкторите