Едно гише за Triumph за разработване на състезателната им програма, велосипеди за оригинално оборудване и съоръжение за обучение на пилоти – в новия заводски състезателен център на Triumph в САЩ.
Новото съоръжение на Triumph Factory Racing в САЩ с площ 160 акра е адски впечатляващо. Разбира се, очаквате да бъде, построено като база за MX отбора на Triumph в Щатите, „значителна инвестиция“ (четете милиони), която да осигури писти за суперкрос и мотокрос, шест мили дървени отсечки, състезателен магазин, дино, плувен басейн и баскетболно игрище за техниците, мениджърите и състезателите на състезателния отбор, за да се обучават, да развиват не само състезателни мотоциклети, но и да допринасят за OEM моделите.
С разширяването на офроуд проекта на Triumph неотдавнашното пускане на модела TF 450-RC даде възможност на Triumph да покаже на световните медии съоръжението на източното крайбрежие близо до Атланта, където бяха пуснати намеци за разширяването на дейността в областта на ендуро/офроуд през 2025 г.
То е с отворени врати за всички състезатели на Triumph Racing, включително Джони Уокър, който наскоро го посети, докато се състезаваше на откриващите кръгове на AMA EnduroCross.
„Всичко, което правим, е обмислено – сместа сама по себе си е обмислен избор“, казва Иън Кимбър, ръководител на Triumph Racing. „Подобно на всичко останало, което правим, това е инструмент за развитие, който трябва да имаме в нашия арсенал. Без значение дали става въпрос за състезателна или за OEM развойна дейност. Да, това е домът на Triumph Racing в Северна Америка – това не означава, че той е ексклузивен за отбора от Световния шампионат SMX. През тази седмица там имахме канадски отбор, както и звездите от Enduro Джони Уокър и Микел Хааруп. Съществува потенциал и за нашите състезатели от клас Supersport да тренират там през зимата.“
Всъщност комплексът е бил част от проекта за офроуд от самото начало, обяснява Кимбър: „Нуждаехме се от база, в която нашите състезатели да тренират, а екипът ни да бъде разположен като едно цяло. Освен това тя ни позволява да разработваме велосипедите си в среда, която е затворена и сигурна, което беше от решаващо значение, когато разработвахме състезателните си велосипеди преди разкриването на велосипедите на производителите на оригинално оборудване. Наличието на собствен комплекс ни позволи да се развиваме бързо.
ДРУГИ
Елофроуд байк на CFMoto носи революция в е-мотокроса
Първи поглед: AXP Racing Xtrem за Stark Varg
Нов свят на приключения с усъвършенствания 2025 KTM 790 ADVENTURE
МОТО СПОРТ
Гараж Мото и WP Pro обявяват програма за подкрепа за трима млади български пилоти през 2025
Коуди Уеб се сбогува с Шерко
Мотокрос календар 2025 на БФМ
КТМ има 3 милиарда евро дългове?
2025 KTM EUROPE ADVENTURE RALLY ще вилнее в Румъния
АВТО СПОРТ
Серхио Перес напуска Ред Бул след края на сезона във Формула 1
DEFENDER: Официален автомобилен партньор на Дакар от 2025 Г. и участник от 2026
Проблемите на Люис Хамилтън в Мерцедес не притесняват ръководителите на бъдещия му отбор Ферари
Верстапен заяви, че е „загубил всякакво уважение“ към Ръсел след изслушването на стюардите в Катар заради инцидента в квалификацията
Статистика след старта за Гран При на Катар във Формула 1