декември 4, 2024

Motosport.bg

Мото новини от последните минути

Първи поглед: Новото съоръжение на Triumph Factory Racing – „Това не е суета“

Едно гише за Triumph за разработване на състезателната им програма, велосипеди за оригинално оборудване и съоръжение за обучение на пилоти – в новия заводски състезателен център на Triumph в САЩ.

Новото съоръжение на Triumph Factory Racing в САЩ с площ 160 акра е адски впечатляващо. Разбира се, очаквате да бъде, построено като база за MX отбора на Triumph в Щатите, „значителна инвестиция“ (четете милиони), която да осигури писти за суперкрос и мотокрос, шест мили дървени отсечки, състезателен магазин, дино, плувен басейн и баскетболно игрище за техниците, мениджърите и състезателите на състезателния отбор, за да се обучават, да развиват не само състезателни мотоциклети, но и да допринасят за OEM моделите.

С разширяването на офроуд проекта на Triumph неотдавнашното пускане на модела TF 450-RC даде възможност на Triumph да покаже на световните медии съоръжението на източното крайбрежие близо до Атланта, където бяха пуснати намеци за разширяването на дейността в областта на ендуро/офроуд през 2025 г.

То е с отворени врати за всички състезатели на Triumph Racing, включително Джони Уокър, който наскоро го посети, докато се състезаваше на откриващите кръгове на AMA EnduroCross.

„Всичко, което правим, е обмислено – сместа сама по себе си е обмислен избор“, казва Иън Кимбър, ръководител на Triumph Racing. „Подобно на всичко останало, което правим, това е инструмент за развитие, който трябва да имаме в нашия арсенал. Без значение дали става въпрос за състезателна или за OEM развойна дейност. Да, това е домът на Triumph Racing в Северна Америка – това не означава, че той е ексклузивен за отбора от Световния шампионат SMX. През тази седмица там имахме канадски отбор, както и звездите от Enduro Джони Уокър и Микел Хааруп. Съществува потенциал и за нашите състезатели от клас Supersport да тренират там през зимата.“


Всъщност комплексът е бил част от проекта за офроуд от самото начало, обяснява Кимбър: „Нуждаехме се от база, в която нашите състезатели да тренират, а екипът ни да бъде разположен като едно цяло. Освен това тя ни позволява да разработваме велосипедите си в среда, която е затворена и сигурна, което беше от решаващо значение, когато разработвахме състезателните си велосипеди преди разкриването на велосипедите на производителите на оригинално оборудване. Наличието на собствен комплекс ни позволи да се развиваме бързо.