
Новата S-класа пристигна в шоурумите на Силвър Стар. Днес, 2 декември генералният дистрибутор на Mercedes-Benz за България представи на дигитално събитие модела, превърнал се в икона и определящ върховете в автомобилната индустрия. С вградените в него иновативни технологии за безопасност и прогресивни дигитални решения, той променя представите за съвременния премиум автомобил.
Като пионер в автомобилостроенето и производител със 135 годишна история, Mercedes-Benz винаги е задавал технологичната посока и високите стандарти в съвременните автомобили.
Това важи и за сегашното седмо поколение на S-класата. Сред впечатляващите иновации, освен автономността на автомобила, са използването на технологии като добавена реалност, пълното свързване с мрежата, „общуването“ с информация в облака и използването на машинно обучение.
Инфотеймънт системата е контролният център на автомобила. Второто поколение на Mercedes-Benz User Experience прави своя дебют в новата S-класа.
Той е свързан с широк кръг от сензори и системи в автомобила и е достъпен за всяко място, включително и с гласова команда. Системата позволява да бъдат запаметени до 7 персонални профила, които да бъдат свързани чрез лицево разпознаване, пръстов отпечатък, гласово разпознаване или пък традиционния PIN код. В автомобила са налични до 5 дисплея, като централният медиен дисплей е с OLED технология. MBUX дава възможност и за споделяне на съдържание между пътуващите и между отделните екрани.
С натискането на един бутон новият дисплей пред водача за първи път позволява пространствено възприемане на картината с истински 3D ефект. А големият head-up дисплей е с добавена реалност, която подпомага навигирането в града и извън него.
S-класата също може да бъде снабдена и с новата саунд система Burmester® high-end с 4D звук, който е вграден в седалките. С възможността за инсталиране на стрийминг услуги като Amazon Music и Spotify пътуването се превръща в истинска музикална наслада.
Технологичните иновации не спират до тук. Флагманът на Mercedes-Benz идва с вградени серийно фронтални въздушни възглавници за пътуващите на задните седалки.
Опционалното оборудване включва завиваща задна ос с ъгъл на завиване до 10 градуса и редуциран диаметър на завоя с 2 метра. Адаптивното въздушно окачване в комбинация с PRE-SAFE Impuls Side системата анализира положението на автомобила на пътя 1000 пъти в секунда. Благодарение на това в рамките на няколко десети от секундата купето може да бъде повдигнато едностранно до 8 сантиметра, когато автомобилът е застрашен от страничен удар.
У нас продажбите на новата S-класа стартират в три модификации.
Цената на дизеловите S 350 и S 400 започва съответно от 215 400 лева с ДДС и 229 200 лева с ДДС, а при бензиновия S 500 е 249 500 лева с ДДС. Предлаганите модели са с деветстепенна автоматична скоростна кутия и задвижване на четирите колела, като серийното оборудване включва още и скенер за пръстов отпечатък, прибиращи се дръжки, 360-градусова камера за паркиране, система за предпазване от кражби и OLED централен дисплей.
Флагманът на Mercedes-Benz вече е наличен в шоурумите на оторизираните дилърства на Силвър Стар в София, Пловдив, Варна и Бургас, както и при Евро Старс в Русе. През следващата година генералния дистрибутор за България ще предложи и осемцилидровия вариант S580 с вграден стартер генератор, както и plug-in хибрид с изцяло електрически пробег до 100 километра.
ДРУГИ
Тест: Старопланински екшън с Ford Focus ST
Opel Experimental разкрива визията за бъдещето на бранда
Мото-Пфое подкрепя Планинската спасителна служба с два автомобила Ford – Transit и Ranger
МОТО СПОРТ
От Крупник призовават мотористите за информират преди да предпиемат каране
Арм пъмп мъчил Маркес във втората половина на сезона
Жоан Мир ще работи с екипа на Маркес през 2024 година
От Грезини не коментират представянето на Маркес
Атанас Ангелов е победителят от състезанието в Крупник
АВТО СПОРТ
Валтери Ботас събра 150 000 долара за благотворителност
Льоклер: Финалът на годината ми дава увереност
Хамилтън: Имах съмнения в собствените си възможности
Асоциацията на автомобилните производители празнува 30-годишнина с иновационна конференция в София
Българският пилот Никола Цолов събира средства, за да остане във Формула 3 догодина