Джъстин Барша влезе в историята, като записа първата победа за Gas Gas в историята на АМА Суперкрос. Барша победи в първото състезание за сезона в Хюстън. За мотоциклетите Gas Gas това бе дебютното състезание в сериите. Барша пък постигна трета поредна победа на открито.
Победителят Барша каза: „Стартирах чудесно и се вкарах в своето собствено състезание. Кени (б.р. Роксен) ме притисна наистина здраво, но го държах на дистанция макар да се движехме заедно. Това беше безумна надпревара. Искам да участвам в битката през цялата година, а не само с едно хитово чудо.“
Барша направи брилянтна надпревара. Той се изстреля и взе холшота, като притисна плътно и задмина Марвин Мускен при излизането от първия завой.
Оттам нататък Барша трябваше да държи зад себе си превъзходно каращия Кен Роксен. Последният изглеждаше много уверен на новата Honda и може би даде най-доброто, на което бе способен след травмата си. Кен направи няколко проби да атакува Барша. Но като не успя, отстъпи точно толкова, колкото да позволи на Барсия да запази преднината и в крайна сметка да спечели невероятната победа за себе си и за машините Gas Gas.
Марвин Мускен караше със страхотно темпо за третото място. Той изпревари Адам Синсиарул и подчерта завръщането си в суперкроса с подиум. Той показа, че не е загубил нищо от скоростта и уменията си.
Състезанието беше катастрофа за Ели Томак. Шампионът, който тръгна за защита на титлата се сблъска два пъти с Винс Фриз и завърши на 13-о място. Това стана и след катастрофата на първия завой, след която Зак Осбърн спя да изпревари Ели и да влезе в топ 10, точно зад Купър Уеб, който не направи най-доброто си състезание и стана девети.
Крисчън Крейг с Yamaha доминираше в клас 250 куб. см, след като изпревари Ар. Джей. Хемпшиър.
Битката за второто място спечели Остин Форкнър с Kawasaki. Той също се справи с Хемпшиър, а след това задържа Джет Лорънс, а после и Колт Никълс, който стана трети. Голямото разочарование бе за Джет Лорънс, който влезе в последната обиколка 4-и, за да завърши на разочароващото 6-о място. Пред него бяха Джо Шимода и Хемпшиър.
„Ако хората знаеха само какво съм преживял през последните две години! Това бе най-голямата тежест, която се махна от раменете ми. Бях на най-ниското ниво. Толкова много хора ме отписаха, но аз продължих да карам“, каза много емоционален Крисчън Крейг при първата си победа от пет години насам.
ДРУГИ
AIT Racing Team търси механици за 2025
Гараж Мото и WP Pro обявяват програма за подкрепа за трима млади български пилоти през 2025
Коуди Уеб се сбогува с Шерко
МОТО СПОРТ
Готов е календарът на 2025, актуализира се с връщането на Португалия и Великобритания
AIT Racing Team търси механици за 2025
Успешна среща на организаторите на MXGP в Палма де Майорка за подготовката на 2025 година
Британският шампионат Kawasaki Superteen се завръща през 2025
Официално: Алфредо Гомес в екипа на Beta Factory
АВТО СПОРТ
Iron Dames включва изцяло женски екипаж в Световния рали шампионат догодина
Екипът на Monster Energy Honda 2025 Рали Дакар е потвърден
Тото Волф ще подкрепя Хамилтън и във Ферари
В тима на „Ферари“ се надяват, че пристигането на Люис Хамилтън ще им помогне да спечелят отново титлите във Формула 1
Испанецът Карлос Сайнс: „Не беше лесен уикенд за мен, знаейки, че е последен с „Ферари“