Триото на Honda CB500F, CBR500R и CB500X е изключително популярно сред новите и по-опитните ездачи. От тази есен във версията за 2021 г., на машините ще се предлагат във вълнуващи нови цветови и графични схеми за цяла Европа. Всички мотоциклети вече са хомологация EURO5.
Нейкида CB500F получава два нови живи цвята: Candy Caribbean Blue Sea и Candy Moon Glow Yellow. Спортният CBR500R се възползва от нови графики и лога, които подчертават неговите наследствени спортни гени. Приключенската машина CB500X ще бъде оборудвана с червена задна подрамка в знак на почит към CRF1100L Africa Twin.
Проучването на Honda на представителна извадка от клиенти, показва широката привлекателност на трите машини в различните демографски характеристики на мотоциклетистите. Данните показват, че 46% от собствениците на CB500F и 29% от собствениците на CBR500R са нови мотористи. От тях, като съответно 30% и 35% са на възраст под 24 години. Това илюстрира колко важна роля са имали тези мотоциклети за привличането на нови млади ездачи в света на две колела.
И обратно, 90% от мотоциклетистите, каращи CB500X вече са на пазара. Те показват силата на привлекателността, предлагана от компактния авантюрист. Този приключенец е характерен със здравия си дизайн, дългият ход на окачването, изправената позиция на каране и 19-инчовото предно колело.
И трите забавни и икономични машини все още произвеждат максималните 35 кВт, разрешени за притежателите на категория А2 на свидетелството за правоуправление.
Техният гъвкав 500-кубиков двигател вече е хомологиран за стандарта EURO5. С него от 1 януари 2020 г. бяха въведени значително по-строги стандарти за емисии от двигателя в сравнение с EURO4. Тези изисквания включват значително намаляване на разрешените емисии на въглероден оксид, над 40% намаление на общите въглеводородни емисии, по-строги изисквания към запалването и въвеждане на ограничение за твърди частици.
Honda е продала над 92 000 единици CB и CBR в цяла Европа от представянето им през 2013 г. Всеки от трите мотора заема своето място в отделен свят в богатата продуктова гама на Honda. Роудстерът CB500F представлява 48%, представителят на състезателните машини CBR500R 18%, а машината от света на адвенчърите CB500X 33% от общите продажби.
С компактните си размери и добро поведение, 500-кубиковите машини от триото на Honda са лесни за управление, каране и обучение. Всички тези качества ги правят и истинско удоволствие за ездачите, които ги карат. Независимо дали те се качват от 125-кубиков мотор, слизат от по-голяма машина или се връщат към тази, която вече са имали, но в по-нова версия. Всички те искат да проучат и да знаят какво точно могат да правят през уикенда с този мотор, независимо от вида на пътуването, което изберат.
ДРУГИ
KTM обявява предстоящите планове за нови модели за 2025
Husqvarna Mobility разкрива лимитирана серия модели
Естетични актуализации за Honda CRF1100L Africa Twin
МОТО СПОРТ
Пълно класиране при пилотите в MotoGP след Гран При на Япония
Полша ще бъде домакин на “FIM Enduro Vintage Trophy” през 2025 г.
Веселин Велинов и Христо Димитров на гости на STUDIO LINSON MOTO в Перник
Неудържимият Хорхе Прадо спечели четвъртата си световна титла по мотокрос
Самоков приема 7-ия кръг от шампионата по мотокрос
АВТО СПОРТ
Предстои зрелищен финален кръг от шампионата по Драг Рейсинг за мотори
Toyota преговаря за завръщане във Формула 1
Враца ще е домакин на рали за ентусиасти
Нова вело писта в Казанлък
Нов състав от трима пилоти в KTM Rally Team – Husqvarna и GASGAS вече не съществуват