Триото на Honda CB500F, CBR500R и CB500X е изключително популярно сред новите и по-опитните ездачи. От тази есен във версията за 2021 г., на машините ще се предлагат във вълнуващи нови цветови и графични схеми за цяла Европа. Всички мотоциклети вече са хомологация EURO5.
Нейкида CB500F получава два нови живи цвята: Candy Caribbean Blue Sea и Candy Moon Glow Yellow. Спортният CBR500R се възползва от нови графики и лога, които подчертават неговите наследствени спортни гени. Приключенската машина CB500X ще бъде оборудвана с червена задна подрамка в знак на почит към CRF1100L Africa Twin.
Проучването на Honda на представителна извадка от клиенти, показва широката привлекателност на трите машини в различните демографски характеристики на мотоциклетистите. Данните показват, че 46% от собствениците на CB500F и 29% от собствениците на CBR500R са нови мотористи. От тях, като съответно 30% и 35% са на възраст под 24 години. Това илюстрира колко важна роля са имали тези мотоциклети за привличането на нови млади ездачи в света на две колела.
И обратно, 90% от мотоциклетистите, каращи CB500X вече са на пазара. Те показват силата на привлекателността, предлагана от компактния авантюрист. Този приключенец е характерен със здравия си дизайн, дългият ход на окачването, изправената позиция на каране и 19-инчовото предно колело.
И трите забавни и икономични машини все още произвеждат максималните 35 кВт, разрешени за притежателите на категория А2 на свидетелството за правоуправление.
Техният гъвкав 500-кубиков двигател вече е хомологиран за стандарта EURO5. С него от 1 януари 2020 г. бяха въведени значително по-строги стандарти за емисии от двигателя в сравнение с EURO4. Тези изисквания включват значително намаляване на разрешените емисии на въглероден оксид, над 40% намаление на общите въглеводородни емисии, по-строги изисквания към запалването и въвеждане на ограничение за твърди частици.
Honda е продала над 92 000 единици CB и CBR в цяла Европа от представянето им през 2013 г. Всеки от трите мотора заема своето място в отделен свят в богатата продуктова гама на Honda. Роудстерът CB500F представлява 48%, представителят на състезателните машини CBR500R 18%, а машината от света на адвенчърите CB500X 33% от общите продажби.
С компактните си размери и добро поведение, 500-кубиковите машини от триото на Honda са лесни за управление, каране и обучение. Всички тези качества ги правят и истинско удоволствие за ездачите, които ги карат. Независимо дали те се качват от 125-кубиков мотор, слизат от по-голяма машина или се връщат към тази, която вече са имали, но в по-нова версия. Всички те искат да проучат и да знаят какво точно могат да правят през уикенда с този мотор, независимо от вида на пътуването, което изберат.
ДРУГИ
GASGAS ДОБАВЯ ЩИПКА ВЪЛНЕНИЕ ВЪВ FACTORY EDITION МОТОЦИКЛЕТИТЕ ЗА 2025 С ИЗЦЯЛО НОВ ВЪНШЕН ВИД!
Първи поглед: Stark Varg EX – уличен ендуро модел
Първи поглед: 2025 KTM 350 XC-F Factory Edition Johnny G Replica
МОТО СПОРТ
Чейс Секстън доминира в началото на суперкроса в Анахайм
Календар на Европейския шампионат по мотокрос FIM Europe 2025
Без промяна в цветовете на номерата за новите класове в BG X-Enduro Championship
Mотокрос 2025 стартира с високи скорости и зрелищни трасета
MotoGP: Honda разчита Мир да запази мотивацията си
АВТО СПОРТ
Верстапен с наказание в първия си старт за 2025
Сена все още е пилот №1 на дъжд във Формула 1
Готвят алтернативни отсечки за рали „Швеция“
М-Спорт търси пилоти с ограничена програма
Алпин Рио Хиракава ще кара в тренировките за Гран при на Япония