
2021 Honda CB500X
Триото на Honda CB500F, CBR500R и CB500X е изключително популярно сред новите и по-опитните ездачи. От тази есен във версията за 2021 г., на машините ще се предлагат във вълнуващи нови цветови и графични схеми за цяла Европа. Всички мотоциклети вече са хомологация EURO5.
Нейкида CB500F получава два нови живи цвята: Candy Caribbean Blue Sea и Candy Moon Glow Yellow. Спортният CBR500R се възползва от нови графики и лога, които подчертават неговите наследствени спортни гени. Приключенската машина CB500X ще бъде оборудвана с червена задна подрамка в знак на почит към CRF1100L Africa Twin.
Проучването на Honda на представителна извадка от клиенти, показва широката привлекателност на трите машини в различните демографски характеристики на мотоциклетистите. Данните показват, че 46% от собствениците на CB500F и 29% от собствениците на CBR500R са нови мотористи. От тях, като съответно 30% и 35% са на възраст под 24 години. Това илюстрира колко важна роля са имали тези мотоциклети за привличането на нови млади ездачи в света на две колела.
И обратно, 90% от мотоциклетистите, каращи CB500X вече са на пазара. Те показват силата на привлекателността, предлагана от компактния авантюрист. Този приключенец е характерен със здравия си дизайн, дългият ход на окачването, изправената позиция на каране и 19-инчовото предно колело.
И трите забавни и икономични машини все още произвеждат максималните 35 кВт, разрешени за притежателите на категория А2 на свидетелството за правоуправление.
Техният гъвкав 500-кубиков двигател вече е хомологиран за стандарта EURO5. С него от 1 януари 2020 г. бяха въведени значително по-строги стандарти за емисии от двигателя в сравнение с EURO4. Тези изисквания включват значително намаляване на разрешените емисии на въглероден оксид, над 40% намаление на общите въглеводородни емисии, по-строги изисквания към запалването и въвеждане на ограничение за твърди частици.
Honda е продала над 92 000 единици CB и CBR в цяла Европа от представянето им през 2013 г. Всеки от трите мотора заема своето място в отделен свят в богатата продуктова гама на Honda. Роудстерът CB500F представлява 48%, представителят на състезателните машини CBR500R 18%, а машината от света на адвенчърите CB500X 33% от общите продажби.
С компактните си размери и добро поведение, 500-кубиковите машини от триото на Honda са лесни за управление, каране и обучение. Всички тези качества ги правят и истинско удоволствие за ездачите, които ги карат. Независимо дали те се качват от 125-кубиков мотор, слизат от по-голяма машина или се връщат към тази, която вече са имали, но в по-нова версия. Всички те искат да проучат и да знаят какво точно могат да правят през уикенда с този мотор, независимо от вида на пътуването, което изберат.
ДРУГИ
KTM навлиза в 2024 г. с нови едноцилиндрови DUKE
Honda актуализира X-ADV и Forza 750 за 2024 г.
Показаха специална версия America на MV Agusta Dragster RR SCS
МОТО СПОРТ
Марко Бедзеки триумфира в Гран при на Индия в MotoGP, драматични обрати белязоха състезанието
Педро Акоста спечели Гран при на Индия и направи нова крачка към титлата в Мото 2
Хауме Масия спечели първото състезание на Мото 3 в Индия
Над 130 състезатели от 3 държави в стартовете за „Grand prix Севлиево“
Маркес пристигна в Индия ден преди началото на състезателния уикенд
АВТО СПОРТ
Статистика от Гран при на Япония във Формула 1
В юбилейното 35-то издание на рали крос “Ловеч” участваха 27 автомобилисти; Иван Живков от Криводол защити титлата си от миналата година
Макс Верстапен победи и в Япония, Ред Бул с титлата при конструкторите
Два подиума за Никола Цолов в Еврокупа-3 на “Херес”
Макс Верстапен ще стартира от полпозишън на “Сузука”