С новото BMW CE 02, BMW Motorrad представя друго електрическо превозно средство за града. Това става две години след премиерата на CE 04. По този начин марката последователно следва своята стратегия за електрическа мобилност. Благодарение на своето електрическо задвижване, модерен дизайн и иновативни решения, eParkourer е динамичен партньор за нов вид мобилност и осигурява страхотно забавление при каране в градска среда.
Новото BMW CE 02 – нито е-скутер, нито е-мотоциклет: Готиният eParkourer за градове и градски райони.
Прогресивен дизайн с нови пропорции и много място за индивидуализация, новото BMW CE 02 представя нов начин за придвижване.
Електрически е, харесва особено на младите хора и не е нито е-мотоциклет, нито е-скутер. Това е ePakurer. Създаден за града и градската среда. Пъргав, практичен, здрав и намален до най-важното по отношение на дизайна. Големите колела отговарят на търсенето на здравина и в същото време осигуряват удоволствие от карането на много терени. Черният като основен цвят за рамката, джантите, предния калник и обтекателя с тройна скоба в горната част и гранитносивият метален мат за капака на двигателя, предлагат също толкова вълнуващ контраст, колкото и взаимодействието между матови и гланцови повърхности. В специалната версия HIGHLINE новият CE 02 има екстровертен и цветен външен вид. Вилки, анодизирани в златисто и лентов дизайн в комбинация с петрол като контрастен цвят, правят CE 02 да изглежда динамичен и ориентиран към бъдещето, дори когато стои неподвижен.
Мощно задвижване, ниско тегло и ориентиран към практиката диапазон. Два варианта на изпълнение.
Ездачи на възраст 16 години могат да карат новия CE 02 с максимална изходна мощност от 11 кВт (15 к.с.) и въртящ момент от 55 Нм. Във версия с мощност 4 кВт (5 к.с.) (номинална мощност 3,2 кВт (4 к.с.)), ограничена до 45 км/ч, новият CE 02 отговаря и на изискванията на класа на шофьорска книжка AM. Може да се кара например в Германия, от 15-годишна възраст и от водачи, които не притежават книжка. Освен това има допълнителни разпоредби, специфични за всяка държава.
Мощното задвижване на новия CE 02 във версия с 11 кВт за бързо ускоряване на светофари и предлага динамично изживяване при каране. С максимална скорост от 95 км/ч, придвижването е бързо по скоростните пътища. С пробег от повече от 90 км (11 кВт версия според WMTC) позволява продължителни градски приключения.
Благодарение на ниското си тегло от само 132 кг (версия с 11 кВт) или 119 кг (версия с 4 кВт) и ниската височина на седалката от само 750 мм, новият CE 02 се характеризира и със своите игриви характеристики на управление.
Два режима на каране „Flow“ и „Surf“ като стандарт и „Flash“ като допълнително оборудване и оригинален аксесоар BMW Motorrad.
Новият CE 02 се предлага с режимите на каране “Flow” и “Surf” като стандарт. “Flow” предлага оптималната настройка за движение в градския трафик. “Surf” осигурява динамично изживяване при каране извън оживения градски трафик. Режимът на шофиране „Flash“ също се предлага като спортно и динамично допълнение като част от допълнителното оборудване HIGHLINE и като оригинален аксесоар на BMW Motorrad.
Външно зарядно устройство като стандарт и бързо зарядно устройство като допълнително оборудване и като оригинален аксесоар на BMW Motorrad.
Новото BMW CE 02 се доставя стандартно с външно зарядно устройство с мощност на зареждане от 0,9 кВт. То позволява зареждането да се извършва бързо и удобно в стандартните битови контакти. Още по-бързо е с бързозарядното устройство с мощност на зареждане от 1,5 кВт, което се предлага в допълнителното оборудване HIGHLINE и като оригинален аксесоар на BMW Motorrad (само версия 11 кВт).
Шаси с тръбна рамка с двоен контур, телескопични вилки, едностранно люлеещо се рамо и лети алуминиеви джанти.
Що се отнася до шасито, новото BMW CE 02 разчита на твърда на усукване двойна рамка, изработена от тръбна стомана. Телескопичните вилки с хидравлично амортизиране са отпред. Отзад се използва едностранно люлеещо се рамо и директно завъртян амортисьор. Широките гуми са монтирани върху лети алуминиеви джанти с дизайн на дискови колела, а дисковите спирачки осигуряват безопасно намаляване на скоростта отпред и отзад. BMW Motorrad ABS е представен отпред.
TFT дисплей, USB-C порт за зареждане и решения за свързване.
В кокпита лесен за четене TFT дисплей информира водача за скоростта на каране, състоянието на заряд на батерията и много други. USB-C гнездо за зареждане също позволява захранване на смартфон. С помощта на приложението BMW Motorrad Connected вашият смартфон ви показва прогнозирания край на зареждането благодарение на свързване в мрежа чрез Bluetooth, както е при BMW CE 04.
Във варианта HIGHLINE режимът на поставка позволява приложението BMW Motorrad в смартфона (в държач за смартфон ), за да се контролира безопасно като допълнителен дисплей с помощта на клавиатурата на кормилото. Възможно е също така да се записват пътувания с помощта на приложението. С BMW Motorrad Connected Services (също включени в пакета HIGHLINE) състоянието на зареждане и друга информация за превозното средство CE 02 може да се види по всяко време от всяко място чрез приложението.
ДРУГИ
Естетични актуализации за Honda CRF1100L Africa Twin
Husqvarna Motorcycles разкрива вълнуващата нова визия на FS 450 за 2024 г.
Husqvarna Mobility разкрива новото поколение TC 85 за 2025 г.
МОТО СПОРТ
Андреа Досоли е назначен за мениджър на подразделението за моторни спортове на Yamaha Motor Europe
Gold Wing трефен край Китен събра над 130 участници, Красимир Божинов разказва за мото срещата
КТМ обяви, че разширява академията си
AMA National Enduro: Първа победа за 2024 г. за Стюард Бейлър в “Wiseco Flying W National”
Ендуро Екстрийм Ботевград дадоха информация за състезанието на 21-22 септември
АВТО СПОРТ
Нови четири рекорда на драга във Видин по време на Третия кръг от Републиканския шампионат по драг рейсинг
Кърджали и Джебел стават арена на офроуд състезание в края нa септември
Белгиец спечели Рали Акрополис
Грандиозна сделка в падока: Астън Мартин обявява Ейдриън Нюи до дни
Ред Бул иска ФИА да провери предните крила на Макларън и Мерцедес