- Благодарение на фабрично монтирания Track Pack, Focus ST предоставя възможност регулиране на режима на движение според особеностите на настилката.
- Допълнителното KW Automotive окачване, уголемените спирачки Brembo и колелата с ниска маса в комбинация с 2,3-литровия EcoBoost двигател с 280 к.с. значително подобряват динамиката на автомобила.
- Наличен във вариант с пет врати и шестстепенна ръчна скоростна кутия, освен подобренията отвън, Track Pack включва последно поколения Focus ST Ford Performance седалки.
Разработен от Ford Performance и обстойно тестван на изпитателните полигони на Ford и на небезизвестната германска писта Нюрбургринг-Нордшлайфе, заводският пакет Track Pack се предлага ексклузивно за хечбека с пет врати и шестстепенна механична трансмисия, подобрява динамиката на автомобила и представянето му на пътя.
Ускорението от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди и максималната скорост от 250 км/ч са осигурени от 2,3-литровия бензинов двигател Ford EcoBoost с мощност 280 к.с.. Благодарение на KW Automotive окачване и алуминиевите джанти с намалена маса, пакетът Track Pack дава възможност на водача да настрой режима на движение според особеностите на пътя.
Съвместно разработена със специалистите по моторни спортове KW Automotive, системата за навиващо се окачване на Track Pack включва корпуси от неръждаема стомана за амортисьори, които предлагат 12-степенна настройка за реакция нагоре и 16-степенна настройка за отскок.
Track Pack подобрява спирачната ефективност с 363-милиметрови предни спирачни дискове и спирачни апарати Brembo, а спецификацията на гумите спомага за максималното сцепление.
Амортисьорите работят заедно с прахово боядисани пружини, които са до 50 процента по-твърди и намаляват клиренса с 10 mm в сравнение със стандартния Focus ST – понижавайки центъра на тежестта и спомагайки за намаляване на накланянето на каросерията за по-бързи промени в посоката. Шофьорите могат също така да регулират окачването до 15 mm, където е разрешено от местното законодателство.
19-инчовите алуминиеви джанти се произвеждат с помощта на процес, който уплътнява алуминиевата сплав, за да запази якостта и да увеличи устойчивостта на удар, като същевременно се използва по-малко материал за по-лека сплав. Резултатът е колела, които са с 10 процента по-леки от стандартните и могат да променят вертикалната посока по-бързо, което подобрява контакта на гумата с пътя и постига оптимизирано представяне при ускорение, спиране и завиване. Колелата са допълнени от поръчкови, оптимизирани за сцепление гуми Pirelli P Zero Corsa за безкомпромисна способност на писта и сух път.
ДРУГИ
Показаха наследника на Lamborghini Huracán
Skoda представи най-спортната версия на флагмана си
Red Bull отново изуми света с RB17 Hypercar
МОТО СПОРТ
Андреа Досоли е назначен за мениджър на подразделението за моторни спортове на Yamaha Motor Europe
Gold Wing трефен край Китен събра над 130 участници, Красимир Божинов разказва за мото срещата
КТМ обяви, че разширява академията си
AMA National Enduro: Първа победа за 2024 г. за Стюард Бейлър в “Wiseco Flying W National”
Ендуро Екстрийм Ботевград дадоха информация за състезанието на 21-22 септември
АВТО СПОРТ
Нови четири рекорда на драга във Видин по време на Третия кръг от Републиканския шампионат по драг рейсинг
Кърджали и Джебел стават арена на офроуд състезание в края нa септември
Белгиец спечели Рали Акрополис
Грандиозна сделка в падока: Астън Мартин обявява Ейдриън Нюи до дни
Ред Бул иска ФИА да провери предните крила на Макларън и Мерцедес