Марката GasGas навлиза в ерата на собственост от страна на Pierer Mobility Group с два нови мотоциклета. Те са модели от офроуд двутактовата гама на GasGas през 2021 г. и са от клас 300. GasGas EC 300 е ендуро мотоциклет със светлини, с което може спокойно да излезе и на пътя. Докато GasGas EX 300 е изцяло състезателна машина.
И EC, и EX са базирани на офроуд платформата на KTM, тъй като и двете марки са под чадъра на Pierer Mobility Group. Има обаче няколко разлики между двата GasGas 300.
На GasGas EХ 300 има вилка WP Xact – същата, каквато се използва при мотокрос машините на GasGas. EC 300 има Xplor ендуро вилка. И двата 300-те имат WP Xact рамо и шарнир.
Гумите Maxxis MaxxEnduro се използват за EC 300, докато EX 300 получава готова за състезания гума Dunlop Geomax AT81.
EX 300 има хидравлика Brembo, в сравнение с тази на Braktec, използвана в EC 300.
Поради светлините и други разлики, EC 300 тежи 12 килограма повече от EX 300.
Както GasGas EX 300, така и EC 300 имат 293-кубиков двутактов двигател с впръскване на гориво и масло с електрически стартер и шестстепенна трансмисия.
Технически характеристики на GasGas EC 300 и EX 300 за 2021 г.
Двигател едноцилиндров, двутактов, обем 293 куб. см. Диаметър и ход – 72 x 72 мм. Смазване – електронно контролирано. Горивна система EFI с 39 мм корпус на дросела на Dell’Orto.
Скоростна кутия – 6-степенна. Съединител – мокър многодисков DDS с хидравлика Braktec (EX 300 – хидравлика Brembo). Крайно задвижване- верига.
Шаси – рамка от хромирана стомана с двойна люлка. Подрамка от алуминий. Кормило – конусен алуминий Neken.
Предно окачване – напълно регулируема WP Xplor обърната 48 мм вилка; (EX 300 -напълно регулируема WP Xact обърната 48 мм вилка; 12,2 инча)
Задно окачване: напълно регулируем амортисьор WP Xact.
Предно колело – 21 х 1,60, задно колело – 18 x 2,15.
Гуми – Maxxis MaxxEnduro (EX 300: Dunlop Geomax AT81). Предна – 80/100 x 21 (EX 300: 90/90 x 21), задна гума: 110/100 x 18
Спирачки – предна 260 мм диск с апарат Braktec (EX 300 – апарат Brembo), задна 220 мм диск с апарат Braktec (EX 300 – апарат Brembo)
Размери: междуосие – 1486 мм, височина на седалката – 945 мм, просвет – 361 мм, обем на резервоара – 10,2 л, тегло – 112,5 кг (EX 300: 107 кг)
ДРУГИ
Показаха наследника на Lamborghini Huracán
Естетични актуализации за Honda CRF1100L Africa Twin
Husqvarna Motorcycles разкрива вълнуващата нова визия на FS 450 за 2024 г.
МОТО СПОРТ
Оливейра потвърди, че “Портимао” може да изпадне от MotoGP
STUDIO LINSON MOTO в Кортен
Община Перник и StroyRent помагат за реализирането на мотокрос състезанието в миньорския град
Победоносното трио VMXDN Foxhill ще представи отбора на Англия във Farleigh Castle Vets MX
Перник ще бъде домакин на шестия кръг от Държавното първенство по мотокрос
АВТО СПОРТ
Грандиозна сделка в падока: Астън Мартин обявява Ейдриън Нюи до дни
Ред Бул иска ФИА да провери предните крила на Макларън и Мерцедес
Никола Цолов приключи сезон 2024 във Формула 3 с три победи
Льоклер и “Ферари” триумфираха на “Монца”
Живко Иванов е републикански шампион в клас S3 на супермото