Honda отбелязва 10 години откакто технологията Dual Clutch Transmission (DCT) или трансмисия с двоен съединител се появи в продуктовата линия на две колела.
След като се появи за първи път при дилърите в Европа със спортния турър VFR1200F, DCT трансмисията на Honda, остана уникална в света на задвижването на мотоциклетите. Общо над 140 000 машини с DCT са продадени в Европа. През 2019 г. 45% от модела Africa Twin, 52% от NC750X и 67% от Gold Wing са продадени в Европа във версия с DCT.
Успехът е до голяма степен благодарение на постоянното развитие на технологията. Усъвършенства се плавността и времето на превключване на предавките и адаптации, които да съответстват на характеристиките на каране, изисквани от широк спектър от различни модели.
Технологията на Honda Dual Clutch Transmission за мотоциклети остава уникална
Примерите включват добавка „G switch“, фокусирана върху пътя, за Africa Twin и X-ADV. Както и синхронизация с Hill Start Assist, режимът Walking Mode и Idling Stop на луксозния турер, флагмана GL1800 Gold Wing.
ДРУГИ
KTM навлиза в 2024 г. с нови едноцилиндрови DUKE
Тест: Старопланински екшън с Ford Focus ST
Ford Transit отбелязва 58 години от първото си официално представяне и оттогава е безспорен лидер в лекотоварната гама
МОТО СПОРТ
От Крупник призовават мотористите за информират преди да предпиемат каране
Арм пъмп мъчил Маркес във втората половина на сезона
Жоан Мир ще работи с екипа на Маркес през 2024 година
От Грезини не коментират представянето на Маркес
Атанас Ангелов е победителят от състезанието в Крупник
АВТО СПОРТ
Валтери Ботас събра 150 000 долара за благотворителност
Льоклер: Финалът на годината ми дава увереност
Хамилтън: Имах съмнения в собствените си възможности
Асоциацията на автомобилните производители празнува 30-годишнина с иновационна конференция в София
Българският пилот Никола Цолов събира средства, за да остане във Формула 3 догодина