Vision 110 се присъединява към обширната гама машини на Honda, съвместими с категория (лиценз) A1. Това са 125- кубикови скутери и мотоциклети за 2021 г., които Honda Motor Europe обяви само през тази година. Значително преработеният и подобрен Vision 110 допълва гама та от нови мотоциклети и скутери.
За първи път градският скутер на Honda пристигна в Европа през 2012 г. Vision 110 винаги е предлагал високо качество на изработка и фантастично съотношение цена-качество. За 2021 г. той получава пълна промяна на стила. Намалява теглото си с 2 кг – само на 100 кг благодарение на следващото поколение „подобрена интелигентна архитектурна рамка“ (eSAF).
Неговият подобрен двигател с „подобрена Smart Power (eSP)“ с въздушно охлаждане е с 5% по-икономичен и запазва популярната си функция Idling Stop (спиране на празен ход). Практичността на достатъчното място за съхранение под седалката, сега се допълва от нови LCD инструменти и удобния Honda Smart Key.
Vision 110 е 8-ият модел на Honda в категория лиценз А1 и последният, който е обновен за 2021 г. Търсенето на мотоциклети и скутери с малък обем устоява на сериозните предизвикателства от 2020 г. с голяма устойчивост. Продажбите се задържат, оставайки без промяна от началото на годината до септември. Всъщност се реализираните машини радват на 30% повече на годишна база за периода от юни до септември.
Honda, като най-големият производител на мотоциклети и скутери в света, отдавна се опитва да посрещне нови ездачи с широка гама от машини, съвместими с лицензи A1. Марката държи 21,2% дял от пазара на тези возила в Европа. Продължаващите инвестиции в производство и научноизследователска и развойна дейност през 2020 г. означават, че гамата на Honda предлага по нещо за всеки вкус и стил.
Те варират от фундаментален транспорт със съотношение цена-качество до висококачествени, високоефективни модели. Въпреки че всеки скутер или мотор предлага своя уникална привлекателност и идентичност, те имат общо високо ниво на спецификация, практичност, икономия на гориво, качество на изработката и забавление.
Напомняме ви и за останалите седем модела Honda, съвместими с лицензи A1:
PCX125
Обявен през ноември, най-продаваният 125-кубиков скутер в Европа през 2020 г. е развил своя футуристичен стил и разполага с още по-голяма място за съхранение вещи под на седалката, USB-C порт за зареждане и Smart Key. Мощността идва от новия, „подобрен Smart Power Plus“ (eSP +) двигател с четири клапана, с Honda Selectable Torque Control (HSTC). Нова рамка включва по-дълъг ход на окачването отзад и по-големи гуми.
Forza 125
Най-новата версия на най-добрия спортен/GT скутер със 125 кубика беше представена през октомври, заедно с новите си по-големи братя и сестри, Forza 350 и Forza 750. Машината е с козметични актуализации, които едновременно допринасят за привлекателността на формите и подобряват аеродинамиката. Електрически регулируемото ветрово стъкло има допълнителни 40 мм ход, докато USB-C порт, вграден в жабката, добавя удобство. Honda Selectable Torque Control (HSTC) вече е функция на eSP + двигателя.
SH Mode
Разкрит през ноември, модният, фокусиран върху забавление SH Mode има интелигентна актуализация от 2021 г. с LED фарове, шаси eSAF и двигател eSP + с четири клапана, водно охлаждане SOHC. Новите джанти използват гуми за икономия на гориво, новата кутия за ръкавици разполага с USB порт и има повече място за съхранение под седалката и работа с Smart Key.
SH125i
Това е един от най-популярните скутери в Европа през миналата година. Той е на второ място след PCX125 в класацията за продажба на скутери за 125 кубика за 2020 г. Сега е напълно подновен. Рестилираната каросерия открива над 50% повече място за багаж, благодарение на преработената рамка. Неговият четириклапанов двигател даде силен тласък на ускорението, плюс по-голяма мощност в горния край на оборотния диапазон. Има по-голяма икономия на гориво.
CB125R
CB125R е малък мотор, който изглежда като голям. За 2021 г. 125-кубиковият член на семейството на Neo Sports Café, представен през ноември, има по-висока мощност и въртящ момент. Те идват от изцяло нов, DOHC 4-клапов двигател, плюс голямо подобрение на окачването. Това е първият 125-кубиков мотоциклет с висококачественото окачване Showa, с 41-милиметрови вилки Big Piston’ Separate Function (SFF-BP) USD.
CB125F
Обявен през септември, CB125F има основен редизайн за 2021 г. Той стана с 11 кг по-лек. Неговият двигател eSP с ниско триене подобрява икономията на гориво с 30%, за теоретичен обхват на резервоара от над 700 км. Същевременно запазва производителността си. Оборудването включва LED фарове, централна стойка и цифрово арматурно табло с ECO метър.
MSX125 Grom
Любимият минибайк на всички има ново име, плюс актуализация в ретро стил, с лесно свалящи се панели на тялото. Той е с нов, по-мощен двигател с въздушно охлаждане и петстепенна скоростна кутия. Ревизираното табло LCD включва оборотомер и индикатор за положението на предавката.
ДРУГИ
Световните шампиони от KTM Pro Racing обявиха отбора си за 2025 г. в EnduroGP
Историческата офроуд марка OSSA се завръща през 2025 с електрически ендуро велосипед?
Първи поглед: AXP Racing Xtrem за Stark Varg
МОТО СПОРТ
Гараж Мото и WP Pro обявяват програма за подкрепа за трима млади български пилоти през 2025
Коуди Уеб се сбогува с Шерко
Мотокрос календар 2025 на БФМ
КТМ има 3 милиарда евро дългове?
2025 KTM EUROPE ADVENTURE RALLY ще вилнее в Румъния
АВТО СПОРТ
Серхио Перес напуска Ред Бул след края на сезона във Формула 1
DEFENDER: Официален автомобилен партньор на Дакар от 2025 Г. и участник от 2026
Проблемите на Люис Хамилтън в Мерцедес не притесняват ръководителите на бъдещия му отбор Ферари
Верстапен заяви, че е „загубил всякакво уважение“ към Ръсел след изслушването на стюардите в Катар заради инцидента в квалификацията
Статистика след старта за Гран При на Катар във Формула 1