Утре, 25 септември Honda ще покажат спецификации на CBR600RR за 2021 г. Мотоциклетът обаче не се планира да се продава в Европа. Honda CBR600RR включващ по-добър аеродинамичен стил, преработен от вътре двигател, контрол на сцеплението и други.
За съжаление от Honda потвърди, че няма планове този мотора да се продава на пазара на Стария континент. Машината има амбиции да мери сили сегмента на спортните мотоциклети със средно тегло, заедно с Kawasaki ZX-6R и Yamaha R6.
Новият RR бе разкрит за първи път по-рано този месец от Honda Япония. Машината ще се продава и онлайн. От Honda вече пуснаха пълния спецификационен лист. Обещават повече мощност, повече обороти и нова актуализация в технологиите.
Погледнат отпред, моторът сякаш има очи на орел. Новото лице споделя стилистични черти със съществуващия RR, който все още се предлага на пазари като САЩ и CBR1000RR-R Fireblade от 2020 г.
Стандартният нов мотор ще струва 1 606 000 йени или 15 600 лв. От Honda твърдят, че моторът е най-аеродинамичния в класа, с най-ниския коефициент на съпротивление. Както е актуалната тенденция, крилатата също са добавени. Те осигуряват допълнителна стабилност и понижаване на съпротивлението при ускорение и влизане в завоя.
Ускорението ще бъде традиционното за четирицилиндровия редови двигател с водно охлаждане и обем 599 куб. см с мощност 119 к.с. Моторът е DOHC и достига максималната си мощност при 14 000 об/мин. Това е постигнато чрез промяна на използваните материали в разпределителния и коляновия вал, както и промяна на формата на входящия отвор за всмукване и разширяване на отвора на дросела. Ефективността на всмукване и изпускане също се подобрява чрез промяна на времето на отваряне на клапаните.
CBR600RR има нова електроника, с TFT дисплей, който заменя стария аналогов блок. Умната Inertial Measurement Unit (IMU) също работи с ride-by-wire системата и тракшънконтрола. Това е налично, заедно с конвенционалния и с корнъринг ABS, режимите на каране, контрола на вдигане на предното колело и на спирането с двигателя. Има и асистент за агресивно спиране с приплъзващия съединител.
Окачването, спирачките и шасито са от съществуващата машина. Също и с 41-милиметровата ръчно регулируема вилка Showa. сега те стърчат през винтовете с още 15 мм за по-естествена спортна стойка. Спестени са 150 грама от тежестта на задното подвижно рамо.
Мотора е оцветен с наситена червена HRC боя, допълнена с ивици черно, бяло и синьо. Включено е и LED осветление, както и функцията за автоматична сигнализация при рязко спиране.
ДРУГИ
KTM обявява предстоящите планове за нови модели за 2025
Husqvarna Mobility разкрива лимитирана серия модели
Показаха наследника на Lamborghini Huracán
МОТО СПОРТ
Главиница приема поредния старт от Отворения календар по мотокрос
Кабакчиев ще гони поредно добро класиране в Турция
Пълно класиране при пилотите в MotoGP след Гран При на Япония
Полша ще бъде домакин на “FIM Enduro Vintage Trophy” през 2025 г.
Веселин Велинов и Христо Димитров на гости на STUDIO LINSON MOTO в Перник
АВТО СПОРТ
Предстои зрелищен финален кръг от шампионата по Драг Рейсинг за мотори
Toyota преговаря за завръщане във Формула 1
Враца ще е домакин на рали за ентусиасти
Нова вело писта в Казанлък
Нов състав от трима пилоти в KTM Rally Team – Husqvarna и GASGAS вече не съществуват