октомври 2, 2022

Motosport.bg

Мото новини от последните минути

Honda Motor Europe представи новия голям Rebel

21YM CMX1100 REBEL

Honda Motor Europe обяви още един нов мотоциклет към гамата си за предстоящата 2021 г.. Това е CMX1100 Rebel.

Удобният за ездачи с категория A2 500-кубиков двуцилиндров CMX500 Rebel, бе пуснат през 2017 г. Моторът предостави уникален поглед върху чудесната традиция, която съчетава „бобъра“ с новаторските нови идеи. Машината привлече вниманието, тъй като е лесна и забавна за каране. Този половинлитров Rebel намери място в сърцата на ездачите в цяла Европа, а през 2019 г. стана третият най-продаван къстъм на континента.

Сега, за 2021 г. CMX500 Rebel има по-голям, по-смел брат или сестра: CMX1100 Rebel.  Новият байк в къстъм стил приема същността на това, което прави по-малкия мотоциклет толкова специален. Само че добавя повече производителност, повече характер и богатство, почерпени от най-модерната технология на Honda. Той предлага стъпка нагоре, към друг сегмент, за широк кръг мотоциклетисти, търсещи нещо допълнително, нещо, което е малко по-различно.

CMX1100 Rebel е проектиран умишлено като мотоциклет с двойна индивидуалност – еднакво готов за спокойно пътуване и за вълнуващ „взрив“, когато стъпи на път със завои или наклони.

Тези, които се качват на него от по-малки мотори, ще оценят управляемите размери на Rebel. Той е със 700 мм височина на седалката и 221 кг мокро тегло. По-опитните мотористи ще получат незабавно удоволствие от възможностите за управление на шасито. Това идва от неговата твърда тръбна стоманена рамка, 43-милиметровите предни вилки, задните амортисьори и радиално монтираните четирибутални предни спирачки.

Всички мотоциклетисти ще се насладят на характера и производителността, предлагани от 1084-кубиковия редови двуцилиндров двигател. Той е получен от CRF1100L Africa Twin. Агрегатът има върхова мощност от 70 кВт и максимален въртящ момент от 99 Нм.

Големият Rebel има „оголен“ и минималистичен стил.

Стоманени калници отпред и отзад седят върху дебели гуми. Кръглият фар съчетава стария „олд скул“ облик с нови LED крушки и огледала, негативен инструментален LCD дисплей. Задната седалка се отваря бързо и лесно и под нея се крият намират множество модерни функции: Throttle By Wire (TBW) управление, което добавя 3 режима на каране по подразбиране плюс четвърта опция, която може да се персонализира от потребителя.

Има и 3 нива на Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control (за повдигането не предното колело), круиз контрол и опцията на уникалната трансмисия с двоен съединител – DCT на Honda за шестстепенната скоростна кутия.Тази специална комбинация от класически външен вид и най-модерните технологии означава, че новият CMX1100 Rebel предлага нещо освежаващо уникално за пазар, на който е трудно да се постигне истинска иновация.