За 2025 г. Husqvarna Mobility има удоволствието да обяви новото поколение TC 85, за да подчертае непрекъснатото си развитие на високопроизводителни двутактови минивелосипеди. Ориентираната към състезания машина сега е изградена около изцяло ново шаси, което предлага значителни подобрения в управлението и стабилността, докато обновеният двигател увеличава мощността в долния и средния диапазон. Допълнителните компоненти, въведени с цел подобряване на изживяването на пистата за всички млади ездачи, включват новия амортисьор WP, люлеещото се рамо и ергономичната каросерия. Завършвайки промените, новите графики, съответстващи на пълноразмерните модели, създават модерен и унифициран вид на водещия в класа TC 85.
С модела от предишното поколение, който се състезаваше за победа в Световния шампионат по мотокрос за юноши през 2023 г., новият TC 85 е изграден върху доказани основи и е красиво изработен. За 2025 г. новата рама с усъвършенствана геометрия значително подобрява управлението и стабилността. Отразявайки конструкцията на пълноразмерните машини, новият амортисьор WP XACT, който е с 16 мм по-къс от преди, за да осигури по-балансирано шаси, е монтиран на горната тръба на рамата. Тази конструкция създава по-настъпателно усещане за TC 85 и е от огромно предимство при неравни писти и големи скокове. Освен това ъгълът на кормилната глава е намален с половин градус и е позициониран с 6 мм по-близо до центъра на шасито за по-добро управление в завои, особено при излизане от тях.
85-кубиковият двутактов двигател се възползва от няколко нови компонента, които са въведени, за да създадат по-силна мощност в ниския и средния диапазон, без да се жертва максималната мощност. Актуализациите включват нова цилиндрова глава, запалителна свещ, запалване и изпускателна система, като настройките в карбуратора Keihin са коригирани, за да отговарят на подобрения двигател. И накрая, в сравнение с отиващото си поколение, двигателят е завъртян с три градуса нагоре в предната част и чрез завъртане от същата монтажна точка на люлеещото се рамо, теглото е разпределено по-ефективно за подобряване на завоите и скоковете.
Самото люлеещо се рамо е ново и с 300 г по-леко благодарение на усъвършенстван процес на леене. Заедно новата рамка, амортисьорът WP XACT и люлеещото се рамо намаляват общата височина на TC 85. Тези промени, въведени заедно с новата ергономична каросерия, гарантират, че младите ездачи могат да се движат много по-лесно на TC 85, което им вдъхва увереност и им позволява да се състезават с подобрен контрол. Освен това модернизираният триъгълник на ездача, създаден от новите опори за краката, кормилото и по-ниската седалка, допълнително подобрява усещането при каране и прави модела от ново поколение невероятно лесен за управление.
За да се подобри максимално представянето и да се даде възможност на водачите да персонализират новия TC 85, е разработена кратка селекция от технически аксесоари. Гамата включва висококачествени, ориентирани към състезанията компоненти както за двигателя, така и за шасито, за да се подобри още повече усещането от карането. Освен това колекцията функционално офроуд облекло включва цялостна гама от облекла, предназначени за представяне на пистата. Това гарантира, че всички младежи могат да карат с максимален комфорт, безопасност, стил и по най-добрия начин по всяко време.
ДРУГИ
Първи поглед: Stark Varg EX – уличен ендуро модел
Първи поглед: AXP Racing Xtrem за Stark Varg
Първи поглед: 2025 KTM 350 XC-F Factory Edition Johnny G Replica
МОТО СПОРТ
Готов е календарът на 2025, актуализира се с връщането на Португалия и Великобритания
AIT Racing Team търси механици за 2025
Успешна среща на организаторите на MXGP в Палма де Майорка за подготовката на 2025 година
Британският шампионат Kawasaki Superteen се завръща през 2025
Официално: Алфредо Гомес в екипа на Beta Factory
АВТО СПОРТ
Iron Dames включва изцяло женски екипаж в Световния рали шампионат догодина
Екипът на Monster Energy Honda 2025 Рали Дакар е потвърден
Тото Волф ще подкрепя Хамилтън и във Ферари
В тима на „Ферари“ се надяват, че пристигането на Люис Хамилтън ще им помогне да спечелят отново титлите във Формула 1
Испанецът Карлос Сайнс: „Не беше лесен уикенд за мен, знаейки, че е последен с „Ферари“