Преди близо три години бе представен градският флаттрак Indian FTR1200. Сега производителят пуска подобрения не само в модела, но и цяла гама Indian FTR1200 за 2022 г. Американците обаче разбраха, че машината флаттрак е твърде непопулярна по света и хората, които търсят такъв тип мотори не са много. Затова в Indian много бързо оправиха грешките си. Сега FTR1200 стана пълноценен нейкид за 2022 г.
Indian FTR1200 ще бъде в четири версии: FTR1200, FTR1200 S, FTR1200 R Carbon и FTR1200 Rally. Всички, с изключение ва FTR1200 Rally ще бъдат снабдени със 17-инчови, вместо схемата 19 на 18 инча лети алуминиеви джанти. Те са обути с асфалтови пътни гуми Metzeler Sportec, а не Dunlop.
Променен е и наклона на вилката на 25° вместо 26,3°. Това, заедно с нейкид размерите на колелата, прави управлението по остро и лесно. За това допринася и новото окачване с регулиране и класически ход от 120 мм.
Топверсията FTR1200 R Carbon е с окачване Öhlins и ауспухова система Akrapovic. Това идва скъпичко, тъй като към него се прибавят и карбоновите елементи.
Заради тези новости, се промени и височината на седалката. Тя се намали от 840 до 804 мм. Определено предишният мотор бе височък и хора с ръст по-нисък от 175 см трудно достигаха асфалта с крака. За комфорта в града допринася и новото кормило на Pro Taper, което вече с 40 мм.
Двигелят на Indian FTR1200 не е променен много. Той е предишният 1203-кубиков V-образен мотор с течно охлаждане, мощност 123 к.с. и въртящ момент от 120 Нм. Той вече отговаря на нормите Euro5.
Всяка от версиите FTR има множество стандартни функции като при предишните. Моделите “S” и “R Carbon” получават пълен пакет електроника с ABS за завой, тракшън контрол, режими за работа на мотора, изключващ се заден цилиндър и 4.3-инчов приборен панел с тъчскрийн.
Вариант на Indian FTR 1200 за 2022 г.
FTR1200: Базовият FTR е с аналогови прибори и в черен матов цвят Black Smoke с червени акценти на колелата, логото на Indian на резервоара баке и червена пружина на задния амортисьор.
FTR1200 S: Има два цвята Maroon Metallic и White Smoke. Снабден е с 4,3 инчов сензорен дисплей, USB порт, който се интегрира с телефон чрез Bluetooth или USB, пакет електроника с 5-осев блок за управление. FTR S стандартно е с модернизирана изпускателна система Akrapovič, има 3 режими на каране, контрол на устойчивостта, на газта и ABS за завои.
FTR1200 R Carbon: Това е най-премиум версията с всички досегашни функции. FTR R Carbon е с карбонови панели и елемент на фара, карбоново предно крило, напълно регулируема вилка Öhlins и златиста пружина на задния амортисьор. Изпускателната система е Akrapovič в черен матов цвят. Седалката е с премиум материали.
FTR Rally: Моторът е запазил естетиката на скрамблер. FTR Rally е с гуми Pirelli Scorpion Rally STR със джанти със спици 18 и 19 инча отпред и отзад. Като другите модели, FTR Rally е с подобрени настройки на двигателя и с възможност за изключване нва задния цилиндър. Кормилото ProTaper е 50 мм по-високо от другите FTR. Това дава по-голям комфорт и удобство на управлението, а също и ергоночина поза на езда. FTR Rally е с аналогови прибори и е достъпен в цвят Titanium Smoke.
ДРУГИ
Показаха наследника на Lamborghini Huracán
Естетични актуализации за Honda CRF1100L Africa Twin
Husqvarna Motorcycles разкрива вълнуващата нова визия на FS 450 за 2024 г.
МОТО СПОРТ
Оливейра потвърди, че “Портимао” може да изпадне от MotoGP
STUDIO LINSON MOTO в Кортен
Община Перник и StroyRent помагат за реализирането на мотокрос състезанието в миньорския град
Победоносното трио VMXDN Foxhill ще представи отбора на Англия във Farleigh Castle Vets MX
Перник ще бъде домакин на шестия кръг от Държавното първенство по мотокрос
АВТО СПОРТ
Грандиозна сделка в падока: Астън Мартин обявява Ейдриън Нюи до дни
Ред Бул иска ФИА да провери предните крила на Макларън и Мерцедес
Никола Цолов приключи сезон 2024 във Формула 3 с три победи
Льоклер и “Ферари” триумфираха на “Монца”
Живко Иванов е републикански шампион в клас S3 на супермото