
През 2021 г. Moto Guzzi празнува своя 100-ен рожден ден. Това е век на традиция, страст, големи търговски и спортни успехи. Това са 100 години на великолепни мотоциклети, които винаги са били построявани в Мандело дел Ларио. В тях се съчетават най-добрите технологии и най-ценното италианско производство. От 1921 г. това са стойностите на Moto Guzzi.
В съответствие с тази силна традиция, се ражда V85 TT. Той е посветен на приключенските пътувания. Те винаги са били част от наследството на Moto Guzzi, в тяхната най-чиста и оригинална концепция. Те припомнят образа на пустинните състезания като Париж – Дакар, което преживя своите славни дни в началото на 80-те години на миналия век.
Основните концепции в основата на V85 TT са минимализъм, лекота и практичност, типични за ендуро мотоциклетите от онова десетилетие.
Те могат да бъдат използвани за всичко – от всекидневни до приключенски пътувания. Това са ценности, които се губят на все по-комерсиалния пазар, където предложените продукти са със значителни размери и тегла. Moto Guzzi V85 TT постигна амбициозната цел да комбинира стил, основан на връщане на тези ценности с оборудването на модерно туристическо ендуро. Поради тази причина той е спечелил титлата на първото и единствено класическо ендуро на пазара.
След успеха, постигнат от V85 TT от критиците и широката публика от дебюта му, за 2021 г., Moto Guzzi представя актуализирана версия на най-продавания си мотор. Подобренията включват предимно двигателя. Конструкцията все още е ексклузивният от всички мотоциклети Moto Guzzi, които се произвеждат в момента.
Двигателят е познат – 90 ° напречен, въздушно охлаждане V-twin, два клапана на цилиндър… Това гордостта и традицията на орела Мандело. Сега агрегатът има по-голям въртящ момент при ниски и средни обороти, благодарение на оптимизираното повдигане на гърбиците, а също и адаптиране на електрониката за управление на двигателя.
Новите джанти на колелата със спици вече са с безкамерни гуми. Така се гарантира около 1,5 кг по-ниско тегло. Намаляват се масите, което облагодетелства и без това изключителната динамика на каране.
Що се отнася до електронните системи за подпомагане на карането, то има два нови режима на каране – Sport, подходящ за по-спортно каране и Custom за персонализиране. Те се присъединяват към съществуващите три (Strada – Street, Pioggia – Rain, Off-road) за управление на сцеплението, ABS и реакция на дросела Ride-by-Wire. Темпоматът и цветният TFT инструментален панел също са стандартни.
Moto Guzzi MIA е мултимедийната платформа на Moto Guzzi.
Предлага се по избор в широката гама от аксесоари. С нея можете да свържете вашия смартфон към мотоциклета, разширявайки функциите на арматурното табло. Трите версии на графики, достъпни за V85 TT, също са нови: Nero Etna, Giallo Mojave и Rosso Uluru.
V85 TT Travel получава всички технически подобрения на V85 TT. Както и преди, пълният му пакет от оборудване го прави готов за всякакво пътуване. Включва Touring предно стъкло, странични панери от серията Urban с голям товарен капацитет и намален страничен обем. С това вървят също двете допълнителни LED светлини и комплекта от регулируеми отопляеми ръкохватки, както и мултимедийната платформа Moto Guzzi MIA.


ДРУГИ
Ново дигитално ръководство за употреба за собствениците на автомобили Opel
Специални премиери за юбилея 100 години BMW Motorrad на MOTO EXPO 2023
Jeep представя специални серии Compass и Renegade