През 2021 г. Moto Guzzi празнува своя 100-ен рожден ден. Това е век на традиция, страст, големи търговски и спортни успехи. Това са 100 години на великолепни мотоциклети, които винаги са били построявани в Мандело дел Ларио. В тях се съчетават най-добрите технологии и най-ценното италианско производство. От 1921 г. това са стойностите на Moto Guzzi.
В съответствие с тази силна традиция, се ражда V85 TT. Той е посветен на приключенските пътувания. Те винаги са били част от наследството на Moto Guzzi, в тяхната най-чиста и оригинална концепция. Те припомнят образа на пустинните състезания като Париж – Дакар, което преживя своите славни дни в началото на 80-те години на миналия век.
Основните концепции в основата на V85 TT са минимализъм, лекота и практичност, типични за ендуро мотоциклетите от онова десетилетие.
Те могат да бъдат използвани за всичко – от всекидневни до приключенски пътувания. Това са ценности, които се губят на все по-комерсиалния пазар, където предложените продукти са със значителни размери и тегла. Moto Guzzi V85 TT постигна амбициозната цел да комбинира стил, основан на връщане на тези ценности с оборудването на модерно туристическо ендуро. Поради тази причина той е спечелил титлата на първото и единствено класическо ендуро на пазара.
След успеха, постигнат от V85 TT от критиците и широката публика от дебюта му, за 2021 г., Moto Guzzi представя актуализирана версия на най-продавания си мотор. Подобренията включват предимно двигателя. Конструкцията все още е ексклузивният от всички мотоциклети Moto Guzzi, които се произвеждат в момента.
Двигателят е познат – 90 ° напречен, въздушно охлаждане V-twin, два клапана на цилиндър… Това гордостта и традицията на орела Мандело. Сега агрегатът има по-голям въртящ момент при ниски и средни обороти, благодарение на оптимизираното повдигане на гърбиците, а също и адаптиране на електрониката за управление на двигателя.
Новите джанти на колелата със спици вече са с безкамерни гуми. Така се гарантира около 1,5 кг по-ниско тегло. Намаляват се масите, което облагодетелства и без това изключителната динамика на каране.
Що се отнася до електронните системи за подпомагане на карането, то има два нови режима на каране – Sport, подходящ за по-спортно каране и Custom за персонализиране. Те се присъединяват към съществуващите три (Strada – Street, Pioggia – Rain, Off-road) за управление на сцеплението, ABS и реакция на дросела Ride-by-Wire. Темпоматът и цветният TFT инструментален панел също са стандартни.
Moto Guzzi MIA е мултимедийната платформа на Moto Guzzi.
Предлага се по избор в широката гама от аксесоари. С нея можете да свържете вашия смартфон към мотоциклета, разширявайки функциите на арматурното табло. Трите версии на графики, достъпни за V85 TT, също са нови: Nero Etna, Giallo Mojave и Rosso Uluru.
V85 TT Travel получава всички технически подобрения на V85 TT. Както и преди, пълният му пакет от оборудване го прави готов за всякакво пътуване. Включва Touring предно стъкло, странични панери от серията Urban с голям товарен капацитет и намален страничен обем. С това вървят също двете допълнителни LED светлини и комплекта от регулируеми отопляеми ръкохватки, както и мултимедийната платформа Moto Guzzi MIA.
ДРУГИ
GASGAS ДОБАВЯ ЩИПКА ВЪЛНЕНИЕ ВЪВ FACTORY EDITION МОТОЦИКЛЕТИТЕ ЗА 2025 С ИЗЦЯЛО НОВ ВЪНШЕН ВИД!
Първи поглед: Stark Varg EX – уличен ендуро модел
Световните шампиони от KTM Pro Racing обявиха отбора си за 2025 г. в EnduroGP
МОТО СПОРТ
Хорхе Мартин ще защитава титлата си с №1
Обявиха участниците в Световния електрически шампионат
Традиционният Великденски мотокрос в село Мездрея
AIT Racing Team подписва договор с Ярослав Катринак
Успешен дебют за заводския отбор на Rockstar Energy GASGAS в Анахейм
АВТО СПОРТ
Верстапен с наказание в първия си старт за 2025
Сена все още е пилот №1 на дъжд във Формула 1
Готвят алтернативни отсечки за рали „Швеция“
М-Спорт търси пилоти с ограничена програма
Алпин Рио Хиракава ще кара в тренировките за Гран при на Япония