
Втори ден на тестовете на пилотите от световната купа на ФИМ Enel MotoE на пистата Херес-Анхел Нието. И отново начело са двамата от първия ден. Само че са с разменени места. Аржентинецът Ерик Гранадо (One Energy Racing) избута Доминик Аегеретер (Dynavolt Intact GP) от лидерската позиция на второ място.
Гранадо и Аегеретер стартиран сезона във форма. Пилотът на One Energy Racing постигна 1:48.143 във финалната сесия, а това е най-добрата обиколка на тестовете досега. В същото време швейцарецът имаше технически проблеми и почти пропусна втората сесия, като направи само няколко обиколки.
Новакът MotoE Фермин Алдекер (Openbank Aspar Team) отново образува нерви на асовете, като се нареди на трето място, на половин секунда от Гранадо. 15-годишният младок, който за втори ден се качва на Energica Ego Corsa бе на десета и половина пред класиралата се 4-а негова съотборничка Мария Ерера. Носителят на купата за 2020 г. Жорди Торес (Pons Racing 40) бе само на една десета от Ерера и оформи топ 5.
За първи път пилотите имаха възможността да презареждат електрическите си машини на питлейна по време на сесията. Новото зарядно устройство ще се използва на решетката , за да се спечели допълнителна обиколка, която състезателите губят, когато излизат от питлейн. Това е формиращата обиколка, която правят преди изгасване на светлините. Днес ще има симулация на състезание в 13:00 ч. местно време в Херес, за да видите как работят зарядните устройства на грида.
ДРУГИ
Хорхе Мартин: Загубих битката за титлата в последното състезание
Куартараро: Няма нужда всеки уикенд да има спринт
Маркес успя да впечатли Хорхе Лоренцо
МОТО СПОРТ
Теодор Кабакчиев завърши първи в Еквадор
Хорхе Мартин: Загубих битката за титлата в последното състезание
Куартараро: Няма нужда всеки уикенд да има спринт
Маркес успя да впечатли Хорхе Лоренцо
От Крупник призовават мотористите за информират преди да предпиемат каране
АВТО СПОРТ
Формула 1 обяви спринтовите уикенди за 2024 г.
След 32 години Мадрид отне от Барселона Гран при на Испания във Формула 1
Льоклер се споразумя за нов договор с Ферари до 2029 година
Тото Волф: Трудно е Ред Бул да бъдт настигнати при тези правила
Логан Сарджънт запазва мястото си във Формула 1