
Range Rover Velar е още по-желан, устойчив и интелигентен с въвеждането на plug-in хибрид технология, усъвършенствана нова информационно-развлекателна система и елегантни дизайнерски щрихи.
Луксозният SUV от Land Rover се намира между Range Rover Evoque и Range Rover Sport в семейната гама. Той вече е и с електрическа мощност. Новият 2.0-литров четирицилиндров P400e plug-in хибрид предлага плавно и изискано задвижване, произвеждайки комбинирани 404 к.с. и 640Нм въртящ момент от своя 300 к.с. бензинов двигател и 105 кВт електрически мотор, с впечатляващо ускорение от 0- 100 км./ч. само за 5,4 секунди.
Литиево-йонната батерия 17,1 Wh е разположена под багажника.
Тя може да бъде заредена до 80% само за 30 минути от точка за бързо зареждане с постоянен ток. Или за 1 час 40 минути от стандартен контакт 7 kW. С нулеви емисии в електрически режим и впечатляващ изцяло електрически обхват от 53 км., разход на гориво от 2,2 л./100 км. и емисии на CO2 от само 49 г./км., Range Rover Velar вече е още по-впечатляващ и устойчив.
Новото семейство от 3.0-литрови редови шестцилиндрови двигатели Ingenium също се представя за първи път при Velar.
Най-новото поколение ефективни бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова технология mild хибрид (MHEV) за намален разход на гориво. Новите редови шестцилиндрови двигатели, разработени от компанията, се предлагат като варианти D300 (300 к.с. дизел) и P400 (400 к.с.) бензинов със задвижване на всички колела, като всеки от тях е оборудван с въздушно окачване като стандарт за емблематичния комфорт на Range Rover гамата.
Новите двигатели се предлагат с mild хибрид технология (MHEV) в допълнение към най-новите технологии за по-ефективна работа.
Системата MHEV използва интегриран стартов генератор (BiSG), за да събира енергия, обикновено загубена при спиране. Тя се съхранява в 48V литиево-йонната батерия, разположена под багажника. Генераторът е в състояние да преразпредели съхранената енергия, за да подпомогне двигателя при ускоряване, като същевременно предоставя по-усъвършенствана и отзивчива Stop/Start система.
Новият редови шестцилиндров двигател P400 генерира въртящ момент от 550Нм и осигурява впечатляващо ускорението от 0-100 км. за 5,5 секунди. Двигателят разполагат с електрически суперчарджър, подпомаган от twin-scroll турбо чарджър и система за плавно променяща се височина на повдигане на клапаните (CVVL). Дизеловият D300 генерира въртящ момент от 650Нм и има ускорение от 0-100 км./ч. за 6,5 секунди с разход на гориво от 7,4 л./100 км. и CO2 от 194г./км.
Новите дизелови агрегати Ingenium отговарят на стандартите Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) и Euro 6d-final с технологията 48V Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV).
Тя повишава реакциите на автомобила и спомагаща за намаляване разхода на гориво. В резултат на това новият дизелов мотор Ingenium, е един от водещите в света чисти дизелови двигатели.
Освен това, следващото поколение четирицилиндров Ingenium D200 (204 к.с. дизел), представен във Velar, предлага повече мощност, по-ниски CO2 емисии и по-нисък разход на гориво. Двигателят се предлага със същата 48-волтова мека хибридна технология като останалата част от гамата, с CO2 от 165 г./км.* и разход на гориво от 6.3 л./100 км.
Velar се отличава с опростен дизайн, подчертан от красиво интегрирани сензорни екрани, които сега са оборудвани с най-съвременната информационно-развлекателна система на Land Rover, Pivi и Pivi Pro. Интелигентната и интуитивна система – Pivi Pro, предлагана като стандарт от ниво на оборудване S, трансформира дигиталното изживяване във Velar.


ДРУГИ
Ново дигитално ръководство за употреба за собствениците на автомобили Opel
Специални премиери за юбилея 100 години BMW Motorrad на MOTO EXPO 2023
Jeep представя специални серии Compass и Renegade