Range Rover Velar е още по-желан, устойчив и интелигентен с въвеждането на plug-in хибрид технология, усъвършенствана нова информационно-развлекателна система и елегантни дизайнерски щрихи.
Луксозният SUV от Land Rover се намира между Range Rover Evoque и Range Rover Sport в семейната гама. Той вече е и с електрическа мощност. Новият 2.0-литров четирицилиндров P400e plug-in хибрид предлага плавно и изискано задвижване, произвеждайки комбинирани 404 к.с. и 640Нм въртящ момент от своя 300 к.с. бензинов двигател и 105 кВт електрически мотор, с впечатляващо ускорение от 0- 100 км./ч. само за 5,4 секунди.
Литиево-йонната батерия 17,1 Wh е разположена под багажника.
Тя може да бъде заредена до 80% само за 30 минути от точка за бързо зареждане с постоянен ток. Или за 1 час 40 минути от стандартен контакт 7 kW. С нулеви емисии в електрически режим и впечатляващ изцяло електрически обхват от 53 км., разход на гориво от 2,2 л./100 км. и емисии на CO2 от само 49 г./км., Range Rover Velar вече е още по-впечатляващ и устойчив.
Новото семейство от 3.0-литрови редови шестцилиндрови двигатели Ingenium също се представя за първи път при Velar.
Най-новото поколение ефективни бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова технология mild хибрид (MHEV) за намален разход на гориво. Новите редови шестцилиндрови двигатели, разработени от компанията, се предлагат като варианти D300 (300 к.с. дизел) и P400 (400 к.с.) бензинов със задвижване на всички колела, като всеки от тях е оборудван с въздушно окачване като стандарт за емблематичния комфорт на Range Rover гамата.
Новите двигатели се предлагат с mild хибрид технология (MHEV) в допълнение към най-новите технологии за по-ефективна работа.
Системата MHEV използва интегриран стартов генератор (BiSG), за да събира енергия, обикновено загубена при спиране. Тя се съхранява в 48V литиево-йонната батерия, разположена под багажника. Генераторът е в състояние да преразпредели съхранената енергия, за да подпомогне двигателя при ускоряване, като същевременно предоставя по-усъвършенствана и отзивчива Stop/Start система.
Новият редови шестцилиндров двигател P400 генерира въртящ момент от 550Нм и осигурява впечатляващо ускорението от 0-100 км. за 5,5 секунди. Двигателят разполагат с електрически суперчарджър, подпомаган от twin-scroll турбо чарджър и система за плавно променяща се височина на повдигане на клапаните (CVVL). Дизеловият D300 генерира въртящ момент от 650Нм и има ускорение от 0-100 км./ч. за 6,5 секунди с разход на гориво от 7,4 л./100 км. и CO2 от 194г./км.
Новите дизелови агрегати Ingenium отговарят на стандартите Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) и Euro 6d-final с технологията 48V Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV).
Тя повишава реакциите на автомобила и спомагаща за намаляване разхода на гориво. В резултат на това новият дизелов мотор Ingenium, е един от водещите в света чисти дизелови двигатели.
Освен това, следващото поколение четирицилиндров Ingenium D200 (204 к.с. дизел), представен във Velar, предлага повече мощност, по-ниски CO2 емисии и по-нисък разход на гориво. Двигателят се предлага със същата 48-волтова мека хибридна технология като останалата част от гамата, с CO2 от 165 г./км.* и разход на гориво от 6.3 л./100 км.
Velar се отличава с опростен дизайн, подчертан от красиво интегрирани сензорни екрани, които сега са оборудвани с най-съвременната информационно-развлекателна система на Land Rover, Pivi и Pivi Pro. Интелигентната и интуитивна система – Pivi Pro, предлагана като стандарт от ниво на оборудване S, трансформира дигиталното изживяване във Velar.
ДРУГИ
Световните шампиони от KTM Pro Racing обявиха отбора си за 2025 г. в EnduroGP
Историческата офроуд марка OSSA се завръща през 2025 с електрически ендуро велосипед?
EICMA 2024: Новаторска концепция ICE
МОТО СПОРТ
Гараж Мото и WP Pro обявяват програма за подкрепа за трима млади български пилоти през 2025
Коуди Уеб се сбогува с Шерко
Мотокрос календар 2025 на БФМ
КТМ има 3 милиарда евро дългове?
2025 KTM EUROPE ADVENTURE RALLY ще вилнее в Румъния
АВТО СПОРТ
Серхио Перес напуска Ред Бул след края на сезона във Формула 1
DEFENDER: Официален автомобилен партньор на Дакар от 2025 Г. и участник от 2026
Проблемите на Люис Хамилтън в Мерцедес не притесняват ръководителите на бъдещия му отбор Ферари
Верстапен заяви, че е „загубил всякакво уважение“ към Ръсел след изслушването на стюардите в Катар заради инцидента в квалификацията
Статистика след старта за Гран При на Катар във Формула 1