
На специална пресконференция във Валенсия днес, доставчикът на двигатели в клас Moto2 – Triumph представи новата гама Street Triple 765 и наградата Triumph Triple Trophy за 2022 г. Ново за 2023 г. е най-мощната и уравновесена гама Street Triple 765 досега. Марката е направила голяма актуализация на Street Triple R, което показва новият стрийтфайтер – Street Triple RS. Той поставя изцяло нов стандарт за производителност при спортните нейкид мотоциклети и ексклузивна лимитирана серия Street Triple 765 Moto2 Edition. Този мотор е с най-високите спецификации и най-фокусирания при Street Triple някога. това е мотоциклет, който е най-близко състезателния до Moto2, но за пътя.
Надстройките на двигателя, получени директно от програмата за състезателни двигатели Moto2, водят до значителна стъпка в производителността на новия Street Triple R плюс водеща в категорията мощност за новите RS и Moto2 Edition. Има повишен въртящ момент и подобрена реакция на трицибиндровия нов двигател, задвижваци модела 765. Допълвайки своя агресивен нов стил, подобрената ергономичност и най-високите досега спецификации правят това най-ново поколение на легендарния и награждаван Street Triple най-пъргавото и прецизно управление досега.
Гамата беше представена във Валенсия от Стив Сарджънт – главен продуктов директор на Triumph, Майлс Пъркинс – ръководител на отдела за управление на марката Triumph и Карлос Еспелета – главен спортен директор на Dorna Sports. Легендата на MotoGP Ранди Мамола също присъстваше, за да разкрие наградата за 2022 г. Triumph Triple Trophy. Той също направи и обиколки с него на пистата.
Най-мощната гама Street Triple досега
– Значително подобрен тлицилиндров 765-кубищков двигател, със 120 к.с. за Street Triple R и водеща в категорията пикова мощност от 130 к.с. за RS и Moto2 Edition, плюс увеличен пиков въртящ момент при 80 Нм за всички модели
– Подобрена отзивчивост и ускорение с преработена предавка и крайно задвижване
– Нов по-свободен изпускател и шумозаглушител осигуряват троен саундтрак на търговската марка
– Готов за писта бърз превключвател Triumph Shift Assist нагоре и надолу, монтиран и на трите модела
Най-технологично напредналата гама Street Triple досега
– Нов оптимизиран ABS за завои и превключваем оптимизиран тракшън контрол при завиване
– Режимите на каране са подобрени с нови по-динамични карти на дросела
– 5-инчови TFT инструменти на RS и Moto2 Edition и мултифункционални инструменти с TFT дисплей на R
– Изцяло LED осветление с отличително оформени дневни светлини на RS и Moto2 Edition.
Най-гъвкавата и прецизна серия Street Triple досега
– Подобрена ергономичност с по-широки кормила на Street Triple R и RS, и преработена геометрия за още по-добра пъргавина на новото издание RS И Moto2
– Спирачки Brembo Stylema с най-висока спецификация на RS и Moto2 Edition
– Напълно регулируемо окачване с висока спецификация
– Люлеещото се рамо Gullwing подобрява стабилността при висока скорост и прецизното поведение на шасито
– Готова за писта спецификация на Moto2 Edition, включително ново настроено за висока производителност, напълно регулируемо окачване Ohlins и ново кормило с клипс
Най-агресивната и фокусирана гама Street Triple досега
– Нова по-остра, по-агресивна каросерия
– Нови състезателни ливреи 765 със смели и отличителни цветови схеми
– Официална марка Moto2 и спортна каросерия от карбон на Moto2 Edition
ДРУГИ
Арм пъмп мъчил Маркес във втората половина на сезона
Жоан Мир ще работи с екипа на Маркес през 2024 година
От Грезини не коментират представянето на Маркес
МОТО СПОРТ
От Крупник призовават мотористите за информират преди да предпиемат каране
Арм пъмп мъчил Маркес във втората половина на сезона
Жоан Мир ще работи с екипа на Маркес през 2024 година
От Грезини не коментират представянето на Маркес
Атанас Ангелов е победителят от състезанието в Крупник
АВТО СПОРТ
Валтери Ботас събра 150 000 долара за благотворителност
Льоклер: Финалът на годината ми дава увереност
Хамилтън: Имах съмнения в собствените си възможности
Асоциацията на автомобилните производители празнува 30-годишнина с иновационна конференция в София
Българският пилот Никола Цолов събира средства, за да остане във Формула 3 догодина