Пуснат в действие по-рано тази година, каналът на WRC в WhatsApp бързо доказа, че дава едни от най-високите нива на ангажираност в социалните платформи на WRC, като анкетите и меметата на бърза ръка се оказаха особено популярни.
„Стартирайки канала ни в WhatsApp, искахме да тестваме водата с нашата хардкор общност, за да видим какво ще предизвика най-голям отклик от тях – засега това се оказва по-леко съдържание, което не е задължително да се появи в другите ни платформи“, изрази мнение Рут.
Със стратегия, насочена към развитие и адаптиране към тенденциите в социалните медии, изграждането на общност в WhatsApp беше естествено развитие на социалната насока на WRC, обяснява Рут.
„Бързо видяхме как други спортове и отбори изграждат общност в платформата и как тя може да предложи напълно различно изживяване за феновете. Тя се харесва на нашите хардкор последователи, които искат само WRC съдържание и не се разсейват от друго съдържание във фийда.
„Знаем колко много хора използват WhatsApp ежедневно за несоциални средства и възможността да им предоставим тяхното рали съдържание на едно и също място, с лесна използваемост, има голяма привлекателност.“
WRC продължава да се радва на силен растеж в своите канали за социални медии, който ще бъде допълнително подсилен от присъствието му в WhatsApp.